פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי טופולינו, שבת ? בליני  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2014 | 21:27
266
שישי בטופולינו - אחרי קונצרט פעמונים בימקא ( לא הפסדתם ... ) הוחלט על נחמה בטופולינו.  איזה כיף היה!
כיכר הקממבר האפויה עם שיני שום בדבש ,  היתה נהדרת כתמיד. לדעתי - זה כבר עוד מעט מיתולוגיה של ממש המנה הזו.
רביולי ארטישוק היה המנה החלשה בארוחה. קצת משעמם האמת.
סלט חסה עם שקדים ופרמז'ן ברוטב עדין מאוד וירקרק משהו היה טעים מאוד.
טליאטלה ברוטב שמנת סלמון היה מאוד , אבל מאוד טעים. הסלמון היה עז טעם, וכל המנה היתה נהדרת .
ריזוטו עם דג ים - שוב, מנה טעימה מאוד. אם כי לחלקנו  היה קצת יותר מדי זעפרן. לדעתי - היה טעים. רק שהדג היה קצת עדין מדי ולא הורגש מספיק.
ואז הגיע הפולנטה - הו הקסם הצהוב. פולנטה נהדרת, מתירס טחון אבל לא ברמת הגרבר, עם פטריות ובצל מטוגן . פשוט מנת נחמה . כמה פשוט ככה טעים .
כולל מים ממערכת המים הארצית - וללא קינוח כי כבר לא היה מקום כ 400 ש"ח.
היה עמוס מאוד מאוד, והשירות קצת קרס באיזה שהוא שלב, אבל החלקנו את זה, כי היה נעים בצוותא, וקורה שהשרות פחות מוצלח פה ושם. לא משהו מבאס מדי. הערנו , קבלנו תשובה שלא סיפקה אותנו, אבל עדיין - לא נורא.
 
בשבת - אירוע בבליני. בגלל שמדובר באירוע ותפריט סגור, קשה לדעת איך זה "בדרך כלל", ואנחנו שם פעם ראשונה - אפשר להגיד בהכללה שנשמח להגיע לשם גם לא באירוע, אלא כאורחים משלמים.
אז מה היה? נתחיל מהסוף. הקינוחיםהיו סוף!  טירמיסו בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשיר וכבד.  אמנם היה אפשר להוסיף אספרסו / אלכוהול.
פנה קוטה רועדת ונהדרת, וגלידה - מסתבר של בן אנד ג'ריס שזה תמיד טעים ... היתה גם עוגת שוקולד שיודעי דבר טענו שהיתה טעימה ביותר.
באוכל ה"רציני" - היו לפתיחה אנטיפסטי ( בלי בטטה . יש!!!! ) עם סוג של צ'ימיצורי, טעים. חצילים ברוטב עגבניות וגבינה - טעים, ריזוטו - טעים.
ולחם - נהדר לגמרי.
בעיקריות - חזה עוף / או שמה זו היתה פרגית,  יבש רצח. לא מתאים לאירוע כל כך רב משתתפים. פרוסות סלמון דקות ברוטב קצת ירקרק וטעים, ואנטרקוט - מהי שאכל נהנה. אני לא יכולה להביע דעה בענינים האלה. וניוקי ברוטב רוזה שהיו רכים ומפנקים.
בקיצור - אוכל אירועים די סטנדרטי אבל עשוי היטב וטעים. גם השירות היה נעים, נינוח ויעיל.
ובכלל נווה צדק היתה עמוסה במשפחות עם ילדים, ותיירים והיתה שמש נפלאה - והרגשנו לרגע קצת ניתוק מבורך מה" מצב " .