פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב בפיקוק  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/12/2013 | 17:20
4
602
פעם בשבוע אני נפגש עם הילד לארוחת ערב, בדרך כלל אנחנו מסתובבים ונוחתים באחד ממספר מקומות מוגבל שהוא מוכן לשבת בהם ולי כבר נמאס מהם. אתמול אחרי שיטוט ארוך הצלחתי לשכנע אותו להיכנס לפיקוק.

אז נכנסנו והתיישבנו על הבאר, הבארמנית היתה ידידותית ויעילה באופן מפתיע, כבר הצהרתי בעבר שנדמה כי אדישות היא תכונה נדרשת לעובדים ברשת הארמדילו.
הילד הזמין צ'יזבורגר מתפריט ההמבורגרים החדש שם, הוא בחר באופצייה של מאה גרם (יש גם מאתיים שזה פשוט שני המבורגרים כך הסתבר לנו מאוחר יותר כשמישהו אחר קיבל את זה). ההמבורגר היה טעים מאוד (הוא נתן לי ביס שזה דבר נדיר אצלו). בדיעבד הוא התחרט שלא הלך על המאתיים כי אמנם הקציצה יפה אך הלחמנייה קטנה וזה לא השביע אותו (אבל הוא לא דוגמא לכלום, יש לו תיאבון משוגע).
אני הזמנתי כבד קצוץ שאני תמיד מתפתה להזמין פה ואחר כך מתחרט, זה לא שהוא לא טעים רק שהמרקם קצת גרגירי ותכלס זה שאני מכין יותר טוב. כמו כן הזמנתי סנדוויץ' מיטבולס, פוקצ'ה טובה עם כדורי בשר טובים גם הם ברוטב עגבניות. נחמד מאוד.
אחרי שהילד נשאר רעב הוא הזמין גם חינקלי בשר, הגיעו חמישה כיסונים מבושלים מלאים בתערובת בשר, קצת תפלים בעיניי, לו זה היה סבבה.
כשהגיע האורחת הנוספת היא דגמה חמוצים טובים ומנה יפה של צ'יפס פריך.

אני גמעתי ליטר ושליש פאולנר, הילד חצי ועוד שליש גולדסטאר והאורחת כוס יין אדום כלשהיא, יצאנו ב364 שקלים חדשים אם  זכרוני (או שכרוני) אינו מטעני.

אסכם ואומר שהפיקוק הוא עדיין הבחירה המועדפת עליי לערב של שתייה ואוכל.