פורום ביקורת מסעדות
נושא: מדזו הרצלייה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/12/2013 | 14:06
20
599
פגישה משפחתית במרינה של הרצליה בצהרי שישי גשום הביאה אותנו לחיפוש מקום לאכול. במתחם יש כמה אופציות, מספר בתי קפה, כמה מסעדות דגים ואחרים. עשינו סיור ובמהלכו נתקלנו בכמה תגובות מוזרות, מדהים אותי כמה טפשים יכולים להיות נותני שירות במדינה הזאת. בדרבי בר דגים שאלנו אם יש אופציה צמחונית למוסרית שבינינו, קיבלנו לא חד משמעי והפניית כתף קרה. דבר ראשון למה אתם לא מחזיקים איזו מנה אחת לצמחונים בימינו? לא שאני דורש את זה, רק אתם מפסידים כסף., וגם אם לא, למה לא להציע פלטת סלטים שאני בטוח שיש לכם כמו שהוצע לנו בבני הדייג? נו טוף. פנינו ללוקה שאחותי שמעה משהו עליהם, בשואלי מישהו שעמד שם ליד דלת אם זאת הכניסה הוא סינן לעברי "יש פה אירוע פרטי סגור". מוזרה בעיניי סגירת מסעדה לאירוע בשישי בצהריים, אבל גם אם עשיתם את זה, מה עם איזה חיוך או התנצלות? מדהים.

העסקית שמוצעת גם בשישי במדזו משכה את תשומת ליבנו ובסוף התמקמנו שם. בעסקית מוצעת מנה ראשונה ממבחר מצומצם וצפוי (סלט\מרק\פטה\חציל\קרפצ'יו), מנה עיקרית לבחירה מכמה קטגוריות מחיר ושתייה.
המקום מוגדר כגריל איטלקי ובתפריט אמנם יש הרבה פסטות אבל חוץ מזה הוא גם כולל את כל המנות הסטנדרטיות שאפשר למצוא במסעדה גנרית, להלן אנטריקוט-פרגית-חזה עוף-סלמון-המבורגר-פילה דג.

הזמנו ארבע עסקיות, כולנו בחרנו במרק מיניסטרונה לראשונה, כנראה שהגשם שטפטף לו בחוץ עשה לנו חשק למרק מחמם. כולם חשבו שהמרק היה טוב, אם כי לא משהו מיוחד, הייתי רוצה שהוא יהיה עשיר יותר בירקות.

לעיקרית הזמנתי ריגטוני ארביאטה, ריגטוני שכמובן לא הוכנו במקום (לא שציפיתי) ברוטב עגבניות חרפרף כבד מאוד, אכיל. מסביב הוזמנו סטייק פרגית שנראה יבש, פיש אנד צ'יפס עם צ'יפס מדכאים וריגטוני פומדורו. לא טעמתי, כולם היו די מרוצים.

קינחנו בפרופיטרולים, מנה ענקית, בצק פחזניות קצת יבש, גלידה טובה ורוטב שוקולד בסדר. בסך הכל טעים.
ביחד עם שלוש קפה יצאנו ב370 ש"ח לפני, אכן זול לארבעה אנשים שבעים.
מצד אחד, בהתחשב במחיר, אני לא יודע אם ניתן לצפות ליותר, מצד שני זו הייתה חוייה מיותרת לחלוטין מבחינה קולינרית עבורי. אני מניח שאם מישהו מחפש מקום סביר וזול שבו לכולם יהיה מה לאכול ולא יהיו נפילות זה יכול להיות המקום בשבילו.