פורום ביקורת מסעדות
נושא: גוצ'ה - פשוט, נעים וטעים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/12/2013 | 23:42
7
692


ימים של גשם ורוח מצליחים להבריח אנשים לבתים (ולפחות בתל אביב, היו קצת גשמים, אבל בהחלט לא סופה מטורפת)  ומבחינתי, זה הזמן הטוב ביותר לשוטט ולבלות - רגוע, שקט ונעים. במיוחד כשאני בחורה של חורף ומזג האוויר הזה הוא התענוג הכי גדול שלי. נצרף לכך את העובדה שבשישי הכנתי קערת מולים והחברה הטובה לא יכלה להצטרף לזלילה ולכן הסתובבה מאותו היום עם חשק עז לקערה דומה, ומצאנו את עצמנו בגוצ'ה

כשהתקשרנו להזמין מקום נאמר לנו שיש רק במרפסת המחוממת, אבל כשהחברה הגיעה כמה דקות לפני, המארחת הציעה לה לשבת במקום בפנים.
התחלנו עם שני קוקטיילים של דובדבן רוסי - קוקטייל על בסיס וודקה, קרנברי ולימון, ובינינו, הסיבה העיקרית להזמין אותו היא שני דובדבני האמרנה ששקועים להם בתחתית.

לראשונה חלקנו מנה של טרטר טונה שהייתה מנה שנראתה מזמינה ויפה - שתי ערמות של טונה בתיבול עדין, מסביב שום קונפי, ווסאבי, אצות וואקמה וקרם סלק שהשתלבו בצורה מפתיעה למנה בהחלט טובה.

לעיקריות היינו מוכוונות מטרה ולכן הזמנו קילו מולים ברוטב מרינייר שמגיע עם צ'יפס שנראה שנעשה במקום והיה חביב. המולים היו עשויים טוב, לא היו מולים סגורים והיה כיף לאכול אותם.

סיבוב נוסף של הקוקטיילים מההתחלה ולאחר מכן הזמנו קינוח, גם הוא מהמיוחדים:
ופל בלגי ועליו רוטב שוקולד, גלידת וניל ותותים - לחלוטין מנת ילדות, אבל לא מתוקה מדי. הדבר היחיד שהיה חסר זה הסוכריות הקופצות.

בניגוד לרוב הערב, לקראת הסוף השירות קצת נעלם והיינו צריכות לחפש מלצרית בשביל לקבל חשבון. סך הכל כ - 350 שח לפני.