פורום ביקורת מסעדות
נושא: הוטל מונטיפיורי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/12/2013 | 01:34
4
567
כרגיל, אני תמיד שוכחת לצלם כשהאוכל מגיע, ואז כבר מאוחר מדי.

היינו היום בהרכב משפחתי מורחב, המסעדה נבחרה כי היא מציעה תפריט מגוון מספיק כדי לאפשר גם למי שאיננו אוכל פירות ים ודגים (כלומר כל הנספחים למשפחה) להנות. אף פעם לא היינו שם.

היה מפוצץ, לרבות סלב אחד (מוני מושונוב, ששמחתי לראות אותו מחייך לאור הפעם האחרונה שראיתי אותו). קיבלנו שולחן טוב בפינה, הרגיש מרווח.

המלצר חפר קצת יותר מדי, עם הסברים על מה שהוא ממליץ עליו, בזמן שאנחנו היינו כבר מגובשים למדי, אבל אין לי תלונות, וגם שינינו בחירה בעקבות החפירה, אז אני למעשה סתם מקטרת.

לראשונות לקחנו מולים מריניייר, יאממי. כמה שזה היה טוב. אפילו זו שלא אוכלת פירות ים הסכימה לנסות (אחת משניים זה טוב) וגם מאוד נהנתה. הגיעה כמות לגמרי נדיבה וראוייה לשבעה אנשים (שישה מהם אכלו), כל אחד אכל מספר מולים. תענוג. אח"כ ניגבנו את הלחם עם הרוטב המאממם.

את הנאם-נאם גם אהבתי, ממולאים בבשר לבן ושרימפס. המעטפת שלהם הייתה דקה ולא מעיקה ולא השתלטה על הטעמים.

סלט אנדיב עם גבינה כחולה נחל הצלחה מזהירה (מתפריט המיוחדים, לא הרגיל. זו מנה שאף פעם לא נכשלת). את הטונה הנאה + יוזו פחות אהבתי, אבל אני לא חובבת גדולה של טונה. אחרים נהנו.

לעיקריות החייל לקח, בהמלצתי (או יותר נכון - בהמלצת הפורום) את הצלע חזיר+בייקון+מאצג'ו+אגסים ומאוד מאוד נהנה. אני ויתרתי מטעמי קלוריות והתחרטתי לאללה אחרי שטעמתי ממנו, מנה מעולה.
אבא שלי לקח בהמלצתי (או יותר נכון ,בהמלצת הפורום) את מנת הפירות ים בקארי הירוק וגם הוא מאוד נהנה. גם שם, מנה מכובדת מבחינת גודל. שילוב הטעמים שם זה פחות הטעם שלי, אבל ידעתי שהוא יאהב.
בררנית א' לקחה את הרביולי כמהין מהמיוחדים, נראה שנהנתה אבל לא נפלה מהרגליים. המנה נראתה קצת משעממת ויזיואלית, אבל לא טעמתי.
בררן ב' לקח את הסינטה פטריות יער - הסינטה שלו נראתה מעולה והוא ממש אהב, גם שם לא טעמתי. נתח יפה מאוד, מידת העשייה נראתה בדיוק. פירה בצד.

אני קצת נחלתי אכזבה במנה שלי, לקחתי את המוסר ים על טאליאלי חמאה ושמיר, והאמת הייתי צריכה לראות כבר מהתפריט, שאין במנה משהו שירים אותה מהטעם החמאתי. הפסטה הייתה משעממת בחיך, הדג היה ממש טוב, אבל החמאה הפכה את המנה לכבדה, וזה השתלט על הדג. אחותי לקחה אותה מנה ונראה לי שדעתה הייתה זהה לשלי. גם שם, מנה מכובדת מבחינת גודל.
אמא שלי לקחה את הדניס עם הקרם למון גראס, ונראה שנהנתה למדי. אבל שמעתי אותה כבר מהללת מנות דגים יותר בעבר.

הקינוחים - התחלקנו. לקחנו את הסנט אונורה (פחזניות) שהיו פשוט אלוהיות, המלצר ציין בפנינו שהוא הוסיף פחזניות כדי שיהיה כמספר האנשים, וזה לא מובן מאליו וגם מאוד ראוי לציון.
מילפיי קרם מייפל ופקאן היה גם טוב מאוד.
הלימונצלי - אמא שלי מאוד מאוד אהבה, אני פחות אוהבת את הלימוני הזה אבל זה לגמרי אני.
מהברטון שוקולד וויסקי וקרמל אף אחד לא נהנה במיוחד - משהו בשוקולד עם הויסקי והקרמל לא עבד לנו.

בגזרת הקינוחים - מסה לוקחת בעיני.

בקיצור, יצאנו מרוצים, גם אני למרות שלא כ"כ השתגעתי על הדג שלי, פשוט צריך לבחור משהו אחר בפעם הבאה. בכלל, יש לי נטייה בגלל שאני בוחרת המסעדות אצלנו, להמליץ לאחרים על המנות השוות ולא לקחת אותן לעצמי, אני צריכה להפסיק את המנהג הזה.