פורום ביקורת מסעדות
נושא: מנסה את כוחי בפעם הראשונה... קפה 48 בשישי בער  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/01/2014 | 14:30
7
659
אז אחרי שביקשתי המלצות למסעדה לשישי בערב, הפור נפל על קפה 48.
התכנסנו, 6 בני משפחה אחת, לחגוג את נישואיו של אחד מאיתנו לבחירת ליבו. 2 צמחונית ואחת חצימחונית ולכן הוזמנו לא מעט מנות צמחוניות.
הזמנו מקומות ל21. המסעדה היתה מלאה לגמרי ונאלצנו לחכות כ15 דקות לשולחן.
אבל מכאן והלאה- היה מושלם.
המלצרית המקסימה המליצה לנו לחלוק ו"הזהירה" שהמנות קטנות עד בינוניות. לא היינו מאד רעבים ולכן הזמנו 7 מנות מהתפריט.
הוזמנו:
בקבוק יין של כרם שבו שהיה פשוט מושלם. בהתחשב במחיר שלו בחוץ (כ-90 ש"ח) תמחור של 180 שח היה קצת הזוי אבל הוא היה לנו טעים מאד.
מנת הבוראטה המהוללת: 4 מאיתנו עפו עליה. בעלי אמר שזה מזכיר לו ארוחה של עגבניות וגבינה לבנה שהוא היה אוכל בקיבוץ ואני לא מתה על עגבניות אז אינ לא ממש פונקציה. הבוראטה היתה מדהימה בעיני.
לחם גילי - מנה טעימה. הלחמים הגיעו מעט שרופים. התמחור שלה קצת הזוי בעיני...
לזניה - מנה מעולה. אמנם פשוטה ולא מתוחכמת אבל מבוצעת מושלם.
סלט חסות ועלים ארומטיים- סלט גדול וטעים עד מאד. הרוטב נוגב עד תום בעזרת הלחם המעולה.
כבדי עוף צרובים על ממרח מתקתק כלשהו (אני לא רואה את המנה בתפריט באינטרנט אבל היא כן הופיעה בתפריט במסעדה) - הגיעו 5 כבדי עוף עשויים במידה מושלמת! מנה טעימה עד מאד
סלט חזיר - מנה מפתיעה מאד בטעמה. הבשר היה מושלם, הרוטב מעניין אבל מפוצץ בג'ינגר. המנה היתה טעימה לנו מאד אבל זה לא משהו שהייתי רוצה או יכולה לאכול צלחת שלמה ממנו...
טליאטלה זנב שור- כולנו אהבנו את המנה מאד מאד. היא קצת כבדה וגם צלחת שלמה ממנה היתה גומרת אותנו אבל לחלוקה היא היתה מושלמת.
לקינוח הייתי חייבת לטעום את הקראק פאי המהולל ששווה כל מילה שנכתבה עליו- בא לי עוד אחד כזה עכשיו! ואת טארט השוקולד המלוח- אני חולת שוקולד ומאוהבת בשילוב של שוקולד ומלח אז המנה היתה לי טעימה עד מאד. חלק לא כ"כ התחברו אליה.
יצאנו מפוצצים ממש - אנחנו ממש לא הרגשנו שהמנות קטנות או בינוניות. מנת הלזניה היתה עצומה, וגם מנת הסלט. גם שאר המנות לא היו מוגדרות בעיני כקטנות ופרט ללחם תירס שמתומחר הזוי שאר המנות מחירן היה סביר לגמרי.
בתוספת של שתיה חמה לכולנו החשבון עמד על 685 ש"ח לפני - הרבה הרבה פחות ממה שחשבנו או תכננו.
השירות היה קשוב, יעיל ונעים עד מאד. לסיכום- נהננו מאד מאד.
דבר אחד קטן קצת הפריע לי- בטלפון ציינתי כבדרך אגב שאנחנו חוגגים חתונה ואמרו לי שטוב שאמרתי ויציינו את זה. כשנכנסנו שאלו אם אנחנו אלה שחוגגים חתונה והנחתי שיצינו את זה באיזה דרך. רק כשיצאנו מהמסעדה נזכרתי שהאירוע לא צוין בשום דרך ע"י המסעדה... לא שציפיתי למשהו וזו גם "אשמתי" שנזכרתי רק אחרי שיצאנו, אבל זה היה קצת מוזר בעיני.
בשורה התחתונה- מומלץ מאד!