פורום ביקורת מסעדות
נושא: מגדלנה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/01/2014 | 19:04
24
1141
ראיתי שPIX37 מאד התעצבן על הכתבה של שגיא כהן בהארץ אז הלכתי לבדוק.

המסעדה נמצאת בצומת מגדל במתחם מסחרי של האחים דבאח שם יש להם מרכול גדול, מסעדת אנגוס וחנות בשר גלאט. עוד כלמיני בתי עסק מושכרים. הכניסה למסעדה באחורי המתחם שם גם אחורי המרכול והזבל.  כניסה ממש לא מזמינה. נכנסים למעלית מפוארת ומהמעלית למעין אולם קבלה של מלון מפואר. ה"סדרנית" שאלה אם הזמנו מקום. כשאמרנו שלא הזמנו עשתה מין פרצוף שאין מקום. לבסוף מצאה לנו שולחן. כמובן שהמסעדה הייתה שני שליש ריקה.

אולם המסעדה נראה כמו אולם חתונות מפואר ביותר. קצת צורם ולא מתאים למסעדה ערבית.

השירות מצויין. מלצר ממלא שוב ושוב כוסות מים מקנקן. מלצר אחר הביא לנו לחמניות ארוכות ונפלאות עם עלי זעתר ופיתה שמנמנה משגעת. לידם מטבל של חצילים , סלט פלפלים, ושמן זית עם חומץ בלסמי.

היינו שלושה וחלקנו ב:

תבשיל עולש בר (35 ש"). את תבשיל העולש אפשר גם לאכול אצל יעקוב בשאראביכ. כאן העולש עם הרבה בצל מטוגן ושום מקורמל מוגש עם שני מאפים צהובים וטעימים ורוטב יוגורט טעים. בכלל כל המנות מוגשות בצורה אסטתית ולא מצועצעת.

עלי גפן ממולאים . (35 ש"ח) מנה גדולה וטובה.

קובה ממולאת בחומוס(35 ₪). 4 יחידות קובה שהונחו על סלט עדשים וגזר ודפדפי סלק עם קישוטי טחינה. מנה מצוינת ויפיפיה.

שישברק (42 ש")- מין טורטליני ממולאים בשר ומבושלים ביוגורט. המנה הוגשה בכלי יפיפה. אנחנו דווקא לא אהבנו את השישברק. העטיפה היתה עבה מידי וקשה והרוטב לא משהו.

לעיקרית רצינו שוק טלה ממולא. המלצר אמר שאין שוק טלה ממולא בצהרים. בחרנו בקבאב ענתבלי. (75 ₪) שש קציצות אוריריות עם המון צנובר שנצרבו תחילה על הגריל ובושלו אח"כ ברוטב עגבניות אלוהי וטחינה. מנה אדירה שהשאירה טעמים מופלאים בפה.

בקיצור אוכל טעים מאד, שירות מצויין, כלים יפיפיים, מנות מעוצבות בטעם. מחירים לא מוגזמים. עוד נשוב.