פורום ביקורת מסעדות
נושא: חמישי: עסקית בדליקטסן וערב בחממה בכפר אז"ר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/01/2014 | 10:20
407
אוהבת את המיקום והוויב הלא מחייב של הדליקטסן שתמיד תמיד מלא.

לראשונות לקחנו כבד קצוץ עם ומנה מהמיוחדים של סרדינים כבושים במקום בטרגון על מצע שעועית ירוקה שתיהן טעימות אם כי הסרדינים ניתנו מעט במשורה (3 חצאים) הראשונות ניתנות במחיר העיקרית בצהריים.

לעיקריות מנת הרוסטביף (70-80~ ש"ח) שמגיעה קרה שהייתה נחמדה מאוד וביקשנו רק על שעועית ירוקה והמבורגר (59 ש"ח) שביקשתי M והגיע יותר WD אבל עדיין היה טעים - לא החלפתי מפאת קוצר הזמן, עם תפו"א בצד (אין צ'יפס...אבוי) שהיו ממש אה לה חדר אוכל בהמון פפריקה במובן הכי לא טוב של המילה.

לקינוח לקחנו את העוגת שוקולד ויסקי (יש רק בסופ"ש) על קרם אגוזי לוז והרבה אגוזי לוז משובצים בפנים שהייתה סיום מתוק לארוחת צהריים גנובה (28 ש"ח)

בערב החממה בכפר אז"ר מקום חביב עם שירות ממש חביב ושף דרום אמריקאי, ישבנו על הבר מול המטבח וכל מנה שיצאה, נראתה מצויין.

אני לקחתי קסדיה עם עוף ופלפלים, מוגשת עם שמנת חמוצה ליד (36 ש"ח) שהייתה טעימה. לצידי, המבורגר עסיסי שזכה לשבחים (60 ש"ח) עפ צ'יפס שהיו קצת תעשייתיים לטעמי ולא היו פיצוי על האכזבה בצהריים. אני שתיתי סנגריה לבנה (39 ש"ח) שהייתה די שיחוק עם ודקה תפוחים, גוורץ ועוד כמה דברים ולצידי 1/2 גולדסטאר לא מסוננת (28 ש"ח! איפה מוצאים בימינו חצי בפחות מ30?)

לקינוח הזמנו צ'ורוס (30~ ש"ח) שקצת בוששו לבוא אבל הברמן החביב פיצה אותנו בצ'ייסרים לבחירתנו. כשהגיעו הם בהחלט היו שווים את ההמתנה :)
סה"כ ערב נעים (ולא יקר) ומקום שיהיה מוצלח גם לקבוצות יותר גדולות.