פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארצ'י בביתן אהרון בשישי בערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/01/2014 | 07:51
2
480
פילה הסלמון השלם שתכננו להכין לארוחת ערב, לא הפשיר בזמן, לכן "נאלצנו" להזמין מקום בארצ'י בביתן אהרון.

זהו הביקור השני שלנו במסעדה, אחרי ביקור ראשון מוצלח עם אורחים מקנדה. היה טוב להכנס למסעדה באיזור שלנו, ולראות שהיא מלאה ועובדת יפה.

המלצרית, צליל, זכרה אותנו מהביקור הקודם, והיות שציינה שהיא זוכרת שהבחור אוהב את הסטייקים שלו עשויים בלו, יכול להיות שזו היתה הסיבה

גם הפעם, השירות היה נעים, בקצב נכון ומאד קשוב.

חלקנו סשימי טונה אדומה, ממנות הטאפאס (29 ש"ח) - מנה קטנטנה, מלאת טעם ומרקמים שונים שפתחו לנו את התיאבון; טבעות קלאמרי פריכות (39 ש"ח) - עשויות כמו שצריך, עם הרבה לימון סחוט מעל.

קיבלנו לחם, חמוצים מצויינים שעושים במקום, ממרח חצילים עם לבאנה, ממרח פלפלים וטחינה אדומה. תוספת לחם הובאה לשולחן מבלי שביקשנו.

לעיקריות הזמנו כולנו סטייקים:
אני והנער הזמנו סינטה (109 ש"ח), הוא עם צ'יפס ואני עם שעועית ירוקה עם שום ומיץ לימון; הבחור הזמין 550 גר' אנטריקוט מיושן על העצם מהמיוחדים (159 ש"ח) עם פירה עתיר חמאה. הסטייקים היו עשויים, בדיוק, אבל בדיוק כמו שהזמנו. היות שישבנו סמוך למטבח, יכולתי לשמוע את בעל המסעדה, מבקש שיוציאו את הסינטה שלי, כדי "להעלות טמפרטורה", היות שהוזמן רייר. השעועית הירוקה היתה מבחינתי שיחוק אמיתי, הלימון רענן את הירק שהוקפץ עם פרוסות שום, ואין לי ספק שכך אכין שעועית מעתה.

משיחה עם בעל המסעדה, הבנתי שהוציאו מתפריט הקינוחים את פודינג הלחם הנפלא שאכלתי בפעם הקודמת. כנראה שמרבית הלקוחות לא אהבו את המנה כמוני

לאחר שפינו את צלחות המנות העיקריות, קיבלנו קינוח על-חשבון הבית - מלאבי על קדאיף בצנצנת, ולצדו קרמבל מצויין וגנאש שוקולד לבן עם קוקוס. אני לא אוהבת שוקולד לבן, אבל הגנאש הזה היה מצויין. הקינוח לא גדול, והתאים בדיוק לשני אנשים שרק רצו משהו מתוק (הנער שומר על הפרדה בין בשר לחלב, לכן נאלץ לוותר על קינוח).

לטעמי, ארצ'י הוא ביסטרו נחמד, ובדיוק מה שהיה חסר לנו בעמק חפר. ברור שנשוב.