פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת ברטי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/01/2014 | 14:36
1
398
האמת, הבנתי שהרבה ממליצים עליה ואפילו בעלי נהנה, אבל רוצה לי יש דווקא ביקורת שלילית על המסעדה
אתמול הגענו למסעדה.
הזמנתי תה עם חלב.
הביאו את התה, שכחו את החלב. אמרתי לא נורא, ביקשתי שוב וקיבלתי.
הזמנתי סלט פטוש. המלצרית שאלה אותי אם אני רוצה לחם. אמרתי שלפי ידעתי בסלט פטוש יש לחם. אמרה שיש קרוטונים. עניתי שאם ככה, אז לא צריך לחם.
הסלט תומחר ב45 ש"ח והיה במנות ראשונות.
אכן, קיבלתי צלוחית עם כמה עגבניות ומלפפונים, שלוש טבעות של בצל סגול ואפס קרוטונים. וזה אחרי שהיה לי דיון עם המלצרית שניסתה לשכנע אותי לקחת לחם וסרבתי בגלל שכאמור יש קרוטונים בסלט.
לקחו לי את הצלחת המיניאטורית והחזירו עם קרוטונים.
טוב, נשארתי רעבה כי כשמתמחרים סלט ב45 ש"ח חשבתי שאקבל מנה נורמלית, אז החלטתי להתפרע עם הקינוח.
הזמנתי קרם מסקרפונה עם תותים.
קיבלתי כערה ענקית (כזאת שהיתי מצפה שיגישו בה סלט למשל) עם כמות ענקית של קרם מסקרפונה, אבל משהו הזוי, ותות אחד חתוך לכמה חתיכות. הקרם היה טעים אבל היה אשכרה כמות מטורפת ממנו, הקינוח היה יותר גדול מהסלט אבל נטול תותים. בנוסף היה שם סיגר שקדים שהיה עם טעם לוואי מוזר ואפילו בן זוגי, שאוכל הכל, גם אם האוכל לא טעים במיוחד (חינוך פולני- לא להשאיר אוכל בצלחת) נתן ביס והסכים איתי שממש לא טעים ובינינו גם לא קשור לקינוח עצמו.
ופה שאלה קטנה.
רק לי זה נראה הזוי ופלצני? קינוח שנקרא קרם מסקרפונה עם תותים שיש בו תות אחד? אני פשוט תוהה עם אני היחידה שמזמינה כזה קינוח שמצפה לראות בפנים יותר מתות אחד.  במיוחד שיש קילו של קרם בצלחת שיכולה להכיל אבטיח.
כנראה שמלצריות ראו את הפרצוף שלי, אז אחרי כמה דקות הגישו לי כמה תותים בצלחת. כמובן שלמים. כשאין לי סכין ואני צריכה להלחם עם הכף כדי לחתוך אותם. חוויה מפוקפקת .
בעלי אגב היה מרוצה ונהנה מכל מנה.
אני בשלב הקינוח כבר נקרעתי מצחוק. כל כך הרבה פאשלות, בתמחור כזה הזוי, מזמן לא נתקלתי.