פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית סופ"ש במול ים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2014 | 12:06
100
1288

העיסקית עולה כרגע 185 ₪, מגוון האפשרויות בהחלט טוב, למרות אייטם מרכזי מהעבר הייתי שמח לראות ולא רק באלה קארט – הלנגוסטינים כעיקרית, "פרי הים" הטעים ביותר לדעתי והמנה הכי מרשימה שזכיתי לאכול במול ים בעבר.
תמונה ופירוט על כל מנה מתחת – כסיכום הארוחה בהחלט טובה מאוד כי הצירוף של המיקום+השירות הנפלא+אוכל מוקפד וברמה טובה ובעיקר נוכחות יין שהופך הכל לנפלא, מה צריך יותר..
אז התשובה היא שאם הייתי רוצה חוויה שלמה ומהנה עוד יותר –

כמו שכבר הוזכר, הייתי שמח לאכול לנגוסטינים במקום חצי הלובסטר..

להוציא האויסטרים בראשונות, הייתי שמח לקבל מנות מעט גדולות יותר, במיוחד ביחס ללזניה סרטנים בראשונה וללא שום ספק בקטגוריית הקינוחים.. העיקריות די סבירות בעניין זה..

שוב פעם נקודה שעולה ביחס למסעדות מתיימרות מישלן, נקרא לזה כך – מול ים ללא שמץ של ספק הייתה מקבל כוכב מישלן אחד ואולי אפילו עם הידוק והשקעה מדקדקת גם שניים, עם אינפלציית הכוכבים שקצת יצא לנו לדסקס עליה לא מזמן. מסעדות כאלו מספקות סוג של חוויית אקסטרא גם בעיסקית צהריים (וזו של מול ים לא זולה בכלל בשום קנה מידה) – זה לחלוטין נמצא בקטגוריית הלחמים ומטבלים המעולה שלהם, אבל היה חסר לי איזה אקסטרא פה ושם שיפגין גם "נדיבות", עוד יותר מזה יצירתיות ו"ניצוץ" כזה שארגיש ממש שהיה מיוחד – יכול להיות פתיח מעניין, כמובן מנקה חיך בין מנות, אולי קדם קינוח, לגמרי סוג של פטיפורים כשיש בהחלט הוצאה כספית יפה גם בארוחת צהרים – 620 ₪ לזוג כולל חצי בקבוק יין שנין בלאן של סוסון ים (מצויין). אני באמת לא מחפש אף פעם דברים בחינם, צ'ופרים וכאלו, אבל אני כן חושב שכחוויה כללית בהוצאה כזו, להרגיש שקיבלתי בדיוק מה שהזמנתי ולא משהו מעט מסעיר ומעניין יותר מזה – מה לעשות, היה בהחלט חסר לי אפקט "וואו" שבהחלט מוצאים מידי פעם בחווייה המישלנית, גם בצהריים.

אבל חייבים להזכיר גם את הצד השני – סה"כ האוכל ללא שמץ של ספק, גם אם לא מסעיר במיוחד בהכנתו וב"טכניקה" ועניין – הוא ברמת ההכנה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בארץ והארוחה כציון אירוע "תקופתי" הייתה בהחלט מהנה מאוד.