פורום ביקורת מסעדות
נושא: צהריים נעימים בבוצ'ר בר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/02/2014 | 11:16
17
895
המשרדים של בעלי נמצאים ליד הנמל והעיר התחתית המתחדשת של חיפה, ואם בערבים אנחנו בקושי מצליחים להיפגש, אז החלטתי שלפחות ננצל את המיקום בשביל דייט לארוחת צהריים ביום שימשי כמו שהיה אתמול.
אחרי שקראתי כמה ביקורות כאן על הבוצ'ר בר, וגם הוא דיווח שנהנה שם, החלטתי שמגיע לי גם.
התמחור של המנות הוא מראש לא גבוה ובעיסקית צהריים מקבלים גם תוספת לבחירה ושתיה.
אני לקחתי פרנה סיציליאנית - כדורי בשר מבושלים ברוטב עגבניות תמר עם אורגנו, שום ובצל, עם פלפלים קלויים ועלי בזיליקום, עם תוספת של תפודים (תפוחי אדמה קטנים אפויים בתנור עם איזשהו רוטב טעים עליהם ומיץ רימונים - היה טעים לאללה. כל המרכיבים במנה היו טעימים ומאוזנים והמנה אמנם לא גדולה אבל מפוצצת. פעם ראשונה שאני, המכורה לפחמימות, חשבתי שהתוספת ליד ממש מיותרת... המחיר בעיסקית 45 ש"ח.
בעלי לקח פיש אנד צ'יפס - הפיש הוא דג עמנון (ככה במקור...) והצ'יפס הגיע מעורב - חלק דקיק בסגנון מק'דונלדס וחלק פלחים בסגנון פוטטו של מק'דונלדס... בכל מקרה הגיע הר של צ'יפס פריך עם תיבול של בצל ירוק ופטרוזיליה שעברו גם הם לדעתי טיגון קצרצר, וצלוחית עם קטשופ פלפלים ואיולי (ועוד צלוחית עם קטשופ ומיונז רגילים לשמרנים). הוא כבר אכל מהמנה הזו בעבר ונהנה ממנה גם הפעם. ביחד עם קולה זירו המחיר בעיסקית הוא 55 ש"ח.
בעקבות נסיון העבר שלו במקום, ביקשנו וגם קיבלנו את האוכל יחסית מהר.
סה"כ 100 שקל לפני טיפ לארוחה זוגית מהנה וטעימה ביותר.
שני דברים שעולים לי בעקבות הארוחה שם:
1. חשבתי בהתחלה לקחת מנה אחרת של פרנה, אבל כשביקשתי לקבל אותה בלי חמוצים ושמיר המלצר ההיפסטר הסתכל עלי ואמר "הוא לא יסכים, הוא פלצן השף שלנו...". אז לקחתי את הפרנה הסיציליאנית שהיתה מאוד טעימה אבל עדיין זה מגביל אותי בביקורים עתידיים במקום כי כמעט בכל מנה יש מרכיב שאני לא אוהבת.
2. בתפריט העיסקיות מצוין כי המיצים הם ללא הגבלה (להבדיל מהמשקאות המוגזים או הבירה שמקבלים פחית / כוס וזהו). כשסיימתי את המיץ שלי מאוד קיוויתי שהמלצר יציע ריפיל, מודה שהתביישתי לבקש בעצמי... אבל הוא לא הציע ואני לא ביקשתי אז נשארתי צמאה.
התמונה היא של הרחוב (לא זוכרת את שמו) השימשי בשעת צהריים. לא רואים את הבוצ'ר בר אבל הוא נמצא בקצה הרחוב מצד שמאל.