פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרידה מזוזוברה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/02/2014 | 12:27
8
683
כנראה כמו שקורה להרבה מסעדות שהופכות לרשת, מביאים איזה יועץ לשיפור רווחיות , משהו שמתאים יותר להתנהלות של רשת, ואת תוצאות הייעוץ הזה ניתן לראות לאורך ורוחב התפריט כולו.
זו מסקנה  שמאוד עצובה לי כי דווקא אהבתי לאכול שם....
אבל זו מסקנה שאני מסיקה לאור 2-3 ביקורים לא כל כך מוצלחים עם אותו טעם של שיפור ה-food cost.

הביקור האחרון היה אתמול בערב.
נתחיל בדברים הטובים-
המסעדה היתה מפוצצת לגמרי עם זמן המתנה ארוך מהרגיל. המארחת שהיתה אמונה על ניהול הארוע החריג הזה היתה מצויינת, מפוקסת, ויעילה למדי. אז אמנם חיכינו המון זמן אבל זו היתה בחירה שלנו וידענו את זה מראש....
אח"כ השירות- אמנם אין שם מלצר "בית" שזורם עם השולחן, אבל עושה רושם שכולם מסונכרנים על הכל והכל זורם יפה ובתיקתוק (שזה גם קצת חסרון, אבל נראה לי שבגזרה הזו קצת קשה לנצח...) כל המלצרים נחמדים, נעימים ומנומסים. כל המלצרים התייחסו לילדים (והיינו עם המון ילדים) בצורה יפה ומכובדת.

עכשיו לעניין עצמו- האוכל....

הזמנו למנות ראשונות -
חציל קלוי בתחמיץ- החציל הגיע לא עשוי עד הסוף לפני החמצתו, וגם עמוס מאוד בגרעינים... (תחושה שלי- פעם לא היו בכלל משתמשים בחציל כזה)
קלאמרי מטוגן עם איולי ספייסי- הקלאמרי באיכות מחפירה. הציפוי מלוח בטירוף, כל מנה מטוגנת את הכמה שניות יותר מידי, והאיולי ספייסי- מיונז שהוסיפו לו קצת צ'ילי ופפריקה חריפה.. (תחושה שלי- החליפו ספק לפירות ים. תחושה זו תתחזק בהמשך... והורידו קצת במורכבות של חלקי המנות)

לעיקריות (לא שמישהו יתן לך להנות מהחלוקה הזו, אבל יאללה....)
סומלא קארי קמבודי (המנה הירוקה)- מנה שהיתי מפנטזת עליה והייתה ה"קרייב הרשמי" שלי בכל ההריונות.... - איכות הבשר- ירדה, הכמות שלו גם כן. פעם היא הכילה עוף, חזיר ואיזשהו סוג של ברווז או אווז- אז היום זה רק עוף וחזיר. המנה כוללת 2 שרימפים שבעבר היו גדולים, בשרניים מסוג טייגר אם אני לא טועה. היום- שני שרימפים עייפים קטנים מופשרים מהשקיות הקפואות, ולא אלו של הביוקר.... פשוט מנה מבאסת.
סופר B- מנת נודלס באיכות לא משהו, עם חלקי בקר ורוטב צ'ילי אדום ושמנוני. במקור המנה מגיעה על ערימה של מלפפונים מגורדים במג'ימיקס. ביקשנו שיורידו אותם. מנה פשוט סתמית ושומנית..
צ'אזה (אני לא בטוחה שככה היא נקראת, אבל זה כבר הפך לשם נרדף של כל מנת בקר וחצילים אסיאתית)- קטנה, בקר קצת מסטיקי, ומתוקה מידי.

ומנת נודלס עוף (X5) לילדים- טוב, פה אין מה לדרדר.... זה ספגטי מהסופר, ברוטב מתוק בלי שום ייחוד וחתיכות עוף. ככה היא היתה תמיד. הילדים אוהבים את זה. אין לי תלונות.

ביחד עם 2 קולה, ועוד כמה נסטי השארנו שם כמעט 700 ש"ח.
חויה של 30 דקות בערך של אוכל בינוני ומהיר בתמורה מוגזמת.....

ובאמת, זו ביקורת שנכתבת בכאב.