פורום ביקורת מסעדות
נושא: הבית השני שלי   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/02/2014 | 23:11
1
764
אני חושבת שפיגלמולר זה יותר בשביל החוויה. פעם ראשונה שהייתי שם לפני כמה שנים הייתי בטוחה שזה השניצל הכי טוב בעולם. שהייתי שם שוב בספטמבר כבר ראיתי את זה מזווית שונה. כן זה טעים, המלצרים סופר מקצוענים והגודל של השניצל הוא אסטרונומי (תשקלו טוב טוב אפשרות של חלוקה).
מבחינת מאפים. כמעט ואי אפשר לפספס פה. כל המאפים גם בדוכנים שבתחנות מטרו (או יובאן כמו שהם קוראים לזה שם) טריים וסופר טעימים. רשת של דוכנים שנהנתי במיוחד בנסיעה האחרונה הייתה "דר מאן" (לוגו אדום כחול למיטב זכרוני)
עוגות ומתוקים יותר רציניים מבחינתי זה אך ורק אוברלה- זאת לא רשת כזאת גדולה (אבל לא חסרים לה סניפים במקומות מרכזיים כמו הנאש מארקט או באזור כיכר סטפאן) ולא כזאת מפורסמת (אין לי שמץ של מושג למה) אבל מי שמבקר בווינה ולא עוצר שם, לא ביקר בווינה מבחינתי. (האובססיה שלי ושל משפחתי למקום כל כך גדולה, שכשבאו לבקר אותנו משפחה שחיה בווינה הם סחבו איתם במטוס עוגה שלמה משם). וכן יש להשיג שם שטרודל מעולה אבל אחרי שתראה איזה עוגות יש שם אני בספק אם תרצה לאכול דווקא את זה.
אם אתם בקטע של עוף ולא בא לכם להוציא הרבה כסף יש רשת של עוף בגריל (יש שם עוד הרבה דברים אבל עוף זה ההתמחות) שנקראת ווינרוורלד, הלוגו שלה הוא של תרנגול לבן על רקע ירוק ויש לה כמה סניפים במקומות מרכזיים.
גולש זכור לי שאכלתי במארדו שנמצאת ממש מול בית האופרה. לא היה מעולה אבל לא רע בכלל. מקום שמתמחה בזה לא ממש זכור לי למרות.
בפעמיים שהייתי בווינה לא זכורה לי נפילה מבחינה קולינארית גם במקומות שנחשבים מלכודות תיירים.
אם יש תכנון ללכת לפראטר (הפארק שעשועים) לא לבנות על לאכול שם, יש מתוקים נחמדים אבל יותר מזה אין והמחירים שם לא נמוכים.
מבחינת מאכלים אחרים שהייתי מנסה, הטאפלשפיץ- בקר מבושל במרק. אחד הדברים הטעימים שאכלתי.
הנקניקיות שם לא רעות בכלל (אם אין לך בעיה עם בשר חזיר כי לא נראה לי שיש למצוא מבקר)
ובסופו של דבר, הייתי ממליצה אם יש לכם את האפשרות פשוט להסתובב ולחפש מקומות חמודים, לאו דווקא כאלו שנמצאים באמצע העיר, בפרוורים של ווינה יש ביסטרואים סופר חמודים, לרובם יש תפריטים באנגלית (ואם לא, כמעט תמיד יש מלצר נלהב שינסה להסביר לכם את המנה בכל דרך אפשרית) ואחלה אוכל

מבחינת קניות. שאני נסעתי בדיוק התקיים האוקטוברפסט וכל החנויות מכרו בגדים מסורתיים אז ישר קניתי לי ולחבר. מה שווה לקנות שם? זה ממש תלוי מה אתה מחפש. לדעתי אין ממש משהו מיוחד. יש שוקולדים לא רעים ומלא מזכרות תיירים.
רחוב של קניות הוא ה"מאריה הילפיגר" יש שם את הרשתות שאנחנו מכירים כמו H&M וזארה וגם רשתות שאין לנו בארץ ושוות הצצה .רק חשוב לזכור שכל החניות סגורות ביום ראשון.
אני אשמח לעזור לך בכל דרך בתכנון הטיול.
תהנה!