פורום ביקורת מסעדות
נושא: הרובע השישי - ז'בוטינסקי תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/02/2014 | 12:05
38
720
לאחר אכזבה רבתית מניסיון אחרון כנראה להיכנס בערב לזה סושי, בתואנה שזמן ההמתנה ארוך מאוד כי יש שולחנות מוזמנים אבל אמרו לי בטלפון שכרגיל אי אפשר להזמין מקום אלא על בסיס מקום פנוי, חוצפה,
התגלגלנו לרובע השישי וטוב שכך.
המקום היה חצי מלא, נעים מאוד לשבת בפנים, השירות בסדר, קצת הפריע שהמלצרים נדחפים מאחורי גבם של הסועדים לשליפת יין מהויטרינות, אבל סה"כ לא נורא.
אכלנו כך -
מרק בצל עם באגט קלוי וגבינת גרוייר - טעים מאוד, עשיר ביותר בציר ובבצל מקורמל, בישול אמיתי מלמטה גם אם המחיר קצת יקר ב 37 ₪.
קוק או וואן - נתחי עוף מתפרק בבישול ארוך עד מאוד, ברוטב עמוק של יין אדום וציר, פטריות וטעמי בייקון מעושנים, על כמות נאה של פירה מצויין. מנה נפלאה ביותר עם איכות עשייה של עוף פשוט נהדרת, בהחלט יקרה אבל די גדולה באיזור 85 ₪.
ניוקי בציר סרטנים, קס"ז, שרימפס ובייבי קלמרי - לא מסעיר במיוחד באיכות פירות הים ובכמותם וזה אולי הנון היחיד של המנה הזו מעבר למחיר (המציאותי לתל אביב ולתקופה לצערינו). מעט מידי שרימפס בלק טייגר פשוטים, שני קס"ז חביבות יחסית ולא יותר, כשלושה בייבי קלמרי עם הראשים, מה שנהדר במנה הם ניוקי סבבתי לגמרי ובעיקר רוטב נפלא עתיר ציר סרטנים, שום ולימון, שנהנתי מאוד לנגב עם חתיכות הבגט היבש מידי שקיבלנו יחד עם חמאה סבירה, מזכיר מאוד קופרטו סתמי באיטליה אבל לא לזה התכנסנו וגם לא בתשלום ישיר וכולי. מחיר המנה 110 ₪ וכמותה שוב בהחלט יפה מאוד.

לקינוח היינו סקרנים האם קו הבישול "העמוק" והטעים ימשיך גם כאן, אז לקחנו טארט טאטן ושלושה מקרונים - הטארט עשוי היטב על בצק פריך, אך לטעמי הוא היה מעט מאכזב למחירו, 40 ₪. למרות טעמים טובים היה בו לטעמי די במפתיע, יותר מידי עידון ואולי גם מתיקות, כדור הגלידה שהגיע איתו היה קטן יחסית ולא מהמדהימים למרות שהם כנראה עושים משהו בעצמם או מביאים במיוחד.
גם המקרונים לא הרשימו במיוחד, בחלקם המרקם היה קצת בעייתי וצ'ואי מידי עם החזקה במקרר וכולי, והטעמים מעבר למתיקות לא היו לטעמי טובים מספיק. הפטל עוד היה סביר, הערמונים והלוז שוקלד (בצבע תכלת די מזעזע שאת כוונתו לא הבנתי), היו מיותרים ב 6 ₪ לכל מקרון בגודל מכובד, מחיר לא רע.

סה"כ ארוחה טעימה ביותר מבחינת איכות הבישול והטעמים, מישהו במטבח יודע טוב מאוד את העבודה. הנונים באים בקטגוריית חומרי הגלם, לצערי נראה שאין מה לחפש דברים מיוחדים מידי שם בתחום זה, גם רמת המחיר בהחלט מהגבוהות יותר אך גודל המנות מכובד מאוד. יחד עם בירת גולדסטאר לא מסוננת ב 26 ₪ וטייבה גולדן ב 34 ₪ יקרים, הגענו ל 350 ₪ לפני, עבור ראשונה, שתי עיקריות, "קינוח וחצי" ושתי בירות.. היה יכול להיות גרוע הרבה יותר מבחינת המחיר, ע"ע סולה משבוע לפני ועוד רבות מהמסעדות שיש, בעיקר באיזור המרכז.