פורום ביקורת מסעדות
נושא: בוצ'ר בר - העצמאות חיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/03/2014 | 20:52
14
527
חוויית סנדוויץ די מכוננת בלב ליבה של עיר התחתית של חיפה, איזה מקום כיפי ויוצא דופן האיזור היום, גם מבחינת האוכל.
עברתי שם סוף סוף בצהריים, קיבלתי שירות נעים מאוד מאותו מלצר "היפסטרי" שהוזכר כאן לא מזמן, לקחתי פראנה מנסף - סנדוויץ מהפנתיאון עם נתחי טלה וקצת שומן שהתפרקו מבישול ארוך מאוד כנראה מנתח שלם גדול, עורבבו לדעתי עם רוטב טחינה עדין ולימונים חמוצים קצוצים ופפריקה, פשוט עונג של סנדוויץ יחד עם לחם פראנה פתיח נפלא, שאומנם היה שרוף מעט בנקודה או שתיים בודדות, אבל בדיוק "כמו שצריך" ולא אובר, לטעמי זה גם הוסיף מאוד לטעם, הנקודה או שתיים השרופות.
יחד עם זה קערה קטנה קטנה גדולה של פלחי תפוח אדמה קטנים "בסיגנון מרוקאי" מהתפריט, שבושלו ואז טוגנו היטב לפריכות וטובלו כנראה בעגבניה מיובשת קצוצה עם פטרוזיליה, מעט שום ורוטב בלסמי מעושן לפי המלצר. טעים ברמות בלתי רגילות רק קצת ספוג בשמן לאחר הטיגון, כך עשה רושם.
יחד עם כוס לימונדה תרכיזית קרה ונעימה שמולאה שוב ושוב ביום חם יחסית, 49 ₪ שאולי קצת יקרים במחשבת סנדוויץ ותפוחי אדמה, אבל הטעם חיפה היטב.
היו גם זיתים דפוקים מתובלים היטב וטעימים מאוד ובכלל המקום מיוחד ומעניין מאוד בנוף הישראלי, ללא שום ספק. העסקית נותנת אפשרות לבחור כל מה שרוצים מהתפריט - פראנה דג, פראנה בשר או "מנות עיקריות".. אני מאוד מקווה שיצא לי לנסות עוד בקרוב, מקום שווה בהחלט.