פורום ביקורת מסעדות
נושא: Meet & Meat חזרתי לדווח  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/03/2014 | 18:21
1
474
בעצם רצינו ללכת למעשנה, אותו מיזם מדליק שמחייב מעקב על אירועים בימים מיוחדים.  ליום חמישי כבר לא היה מקום במעשנה ולכן החלטנו Meet @ Meat.  המסעדה בצומת שילת במודיעין בלב איזור תעשיה לא אטרקטיבי בעליל.  במשך היום המקום מתפקד כחומוסיה ובערב מדליקים מתקן עישון ענקי.  המקום גם מוגדר כשר ולכן הוא לווה בחשדנות מוקדמת אבל החלטנו לנסות בכל זאת.
בערב חמישי המקום היה ערוך ומוזמן כולו בחבורות חבורות.
היינו 3 והזמנו ארוחת טעימות למתקדמים.  הוסבר לנו כי תפריט זה כולל חמישה סוגי בשר בריווח של 10-15 דקות בין מנה למנה. על השולחן הופיעו סלט כרוב כבוש (לא שאלתי אבל הרגיש תוצרת ביתית), קערית צ'ימיצ'ורי, סלט חסה, עגבניות וצל סגול טרי שבטריים, ותבשיל ירקות שורש.  כל התוספות הללו מולאו מחדש ללא צורך לבקש.  הסלט תובל במלח גס ופלפל שחור בלבד.
בנוסף לתפריט יין שאותו לא חקרתי הם מחזיקים בתפריט בירות של ג'מס בבקבוקים בלבד.
בתחילה הגיע אסדו עם תפוח אדמה חצוי שנעשה במדורה.  האסדו היא מעולה שבמעולים, נופל מהעצם עם איזון טוב בין שומן לבשר.
אחרי האסדו הגיע חזה עוף שהיה.....חזה עוף.  אם כי צריך לומר שהיה עשוי מצויין והעישון הוסיף רובד של טעם.
הבא בתור היה אנטריקוט שביקשנו אותו במידת עשיה מדיום.  למרות שהוא היה כבר מעבר למדיום, עדיין היה טוב.  לא התעלה לרמות של מסעדות בשר מובילות אבל טעים.
לאחר מכן היגיע חזה מולרד שהיה מאוד מיוחד.  ניסיתי בתחילה להפריד את שכבת השומן, הטעם היה טוב ומיוחד עם טעם העישון מובחן.  את החצי השני אכלתי עם השומן, והשילוב עם הבשר היה מעולה.
אחרון היגיע נתח קצבים עשוי מדיום רייר.  לדעתי בכל פרמטר זה היה נתח מצויין, עשוי היטב וטעים.  לא יצאתי מגדרי רק משום שאני מכין בבית לא מעט ולדעתי שלי אולי אפילו עולה על זה שהוגש.
לקינוח הוגש לנו נתח אסדו נוסף OTH, לאחר שהבענו התפעלות והתלהבות.
לסיום, סיום מקבלים קינוחים בכוסיות קטנות.  כאן אני כבר פחות מתחבר אבל זוכר, קינוח חלבה, מוס שוקולד ועוד משהו.  הקינוחים מוכנים במקום ע"י אישתו של הבעלים.
מים הוגשו בשימחה לאורך כל הערך.
לסיכום היה ממש טוב, טעים ולא שיגרתי.  ביחד עם בירות, דייט קולה וארוחת טעימות לשלושה, שילמנו 550 ₪.  נקודה לציון היה השירות של בני המשפחה שהיה נעים ואישי.