פורום ביקורת מסעדות
נושא: עוד ביקורת על הבוצ'ר בר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/03/2014 | 21:17
8
486
לרוב אני קוראת די פאסיבית בפורום הזה והתלבטתי אם לכתוב ביקורת קצרה על הבוצ'ר בר. מצד אחד, היו עליו כבר המון ביקורות, מצד שני, בזכות הפורום הגעתי אליו אז חשוב לי לתת פידבק.

אז בקיצור, ניצלנו סידורים באזור כדי להגיע היום לארוחה במקום. שירת אותנו המלצר ההיפסטר המפורסם, שהיה דווקא חמוד ואינפורמטיבי (הידעתם שפראנה מכילה 70% מים?). הזמנו שתי מנות מהעיסקית. דבר ראשון הגיעה השתיה שהזמנו - הוא קיבל מיץ רימונים עם מילוי חוזר ואני תפוזים עם מילוי חוזר. המיצים לוו בהרבה קרח, שכנראה נועד להפחית את כמות המיץ, אבל נתן להם דילול וקרירות שהיו מאד כיפיים.

שנינו צימחונים, אז בהתאם להמלצות שקראתי כאן לקחנו את הפראנה בלה. המנה היתה מצוינת - הפראנה אמנם היתה שרופה מעט בחלק העליון (כמו שכבר כתבו בעבר), אבל הטעם לא נפגע והיא היתה קריספית מבחוץ ורכה ואוורירית מבפנים. הפיטריות היו מצויינות, בשרניות, מלאות בטעמים ובכמות נדיבה. שנינו נהנינו מאד.

בנוסף, יש אפשרות להזמין צלחת טאפאס ב-10 שקלים במסגרת העיסקית. לקחנו טאפאס חומוס שהיה מתובל, טרי וטעים, אבל קצת התאכזבתי שלא הגיע שום דבר לאכול אותו בעזרתו. אני מבינה שמדובר בטאפאס, אבל היות ולא הזמנתי מבחר טאפאסים עם פארנה נתקעתי עם קערת חומוס שאני אמורה כנראה לאכול עם מזלג. לא חושבת שהיה הורג אותם לתת איזה בצק סמלי לניגוב. בכל מקרה, בסופו של דבר הוספתי את החומוס לפראנה והוא שידרג מאד את המנה. מומלץ!
 
בגזרת התוספות הוא לקח תפודים עם איולי צ'ימיצ'ורי ואמר שהיו נחמדים. אני לקחתי פוטטו מרוקאי (פוטטו מעושן עם פטרוזיליה, בלסמי וכמון) שהיה חביב, אבל יבש ותפל מעט. גם הטחינה שטבלתי אותו בתוכה היתה מעט אנמית ופחות טובה מהחומוס.

החשבון היה 100 עגול (שתי עיסקיות של 45 וטאפאס ב-10).

סיכום שלי, מקום חמוד ביותר, מהסוג שכמוהו חסרים בחיפה. הארוחה היתה קלילה, טעימה ולא יקרה במיוחד. לא ארד בשבילה במיוחד מהכרמל (בעיקר בגלל ההתמודדות עם התנועה וחיפוש החניה) אבל אחזור בכיף כשאהיה באזור.