פורום ביקורת מסעדות
נושא: חזרנו מפריז  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/03/2014 | 15:41
4
619
וכמו שהבטחנו - הנה דיווח קצר.

לפני הכל, חייבים להזהיר את כל מי שמתכנן נסיעה - ארבעה ימים בפריז לא מספיקים! ולא משנה כמה פעמים הייתם קודם בפריז - נראה, כאילו השעון בפריז רץ במהירות כפולה מאשר בארץ והימים פשוט טסו, כשלא הספקנו כמעט את כל מה שרצינו.
עוד לפני הנסיעה, ניסינו להזמין גם לseptime וגם לפרנצ'י, אבל מסתבר שהיינו צריכים לחשוב על כך הרבה יותר זמן מראש. מצד שני, עכשיו יש לנו סיבה לחזור לפריז בהקדם

אז מה כן הספקנו?

ארוחת צהרים מהתפריט הקטן של PIROUETTE , כ-18 יורו שכללו מנה ראשונה של טרטר סלמון מתובל בטעמים אסייתים עזים (מעולה) ומנות עיקריות של חזיר ובקר. האוכל היה ממש טעים, המחיר מצחיק בעבור מה שקיבלנו ובקבוק יין מוצלח מאד בשם Pernand Ile des Vergelesses השלים ארוחה מצוינת. ותודה להמלצות הפורום

ארוחת ערב מצוינת במסעדה שהומלצה לנו על ידי כל מיני פריזאים מקומיים שתפסנו - semilla:
http://www.yelp.com/biz/semilla-paris
האוכל היה מצוין, מנה ראשונה של אספרגוס עם נגיעות גבינה ולעיקריות צלעות טלה עשויות נהדר ושקדי עגל נימוחים שזכו על ידינו לתואר "המנה הטובה של הטיול". ניקינו את הצלחות עד הפירור האחרון ושטפנו בעזרת בקבוק יין, גם הוא מהמוצלחים: Collioure Puig Ambeille.

חוץ מזה הספקנו לאכול גם בCHEZ LEON  החביבה עלינו ביותר ולפרק דלי של מולים, שבארץ היו עולים לנו סכום מופקע עבור חצי כמות. עוד הספקנו לטעום כבד אווז מעולה וצלחת נקניקים בפושון ולשתות בבר יינות מטורף ליד האודאון בשם compagnie des vins surnaturels.

תודה שוב לכל הממליצים והממליצות, ומעכשיו דיאטה