פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית המשך..
תאריך: 14/03/2014 | 13:01
4
450
נעבור לקפה לואיז.

הרבה מאוד זמן שלא בקרתי בקפה לואיז. משום מה נוצר לי הרושם שאין מה לאכול שם, ובאמת שלא ברור לי למה. זה בוודאי שלא המקום לבוא לאכול בשר. אבל מסתבר שבדגים הם לא רעים בכלל, ובטיפול של כל מה שקשור בירקות הם מצויינים! האופציה הכי טובה בסביבה לארוחת צהרים מהסוג הקליל יותר.

העסקית שלהם הולכת ככה - מזמינים מנה מתפריט העיקריות הרגיל, מוסיפים 15 ש״ח עבור מנה ראשונה + שתייה (חמה או קרה). יש אפשרות להוסיף 21 ש״ח ולקבל גם קינוח. ויש גם אפשרות להוסיף 14 ש״ח תמורת יין הבית - שרדונה של גמלא נכלל ביינות הבית, כך שנמצא המנצח!!
שוב במסגרת תפריטים שלא לגמרי ברורים, הסתבר בשלב החשבון שתוספת על היין היא *במקום* שתייה קרה/חמה של העסקית. אני שמרתי את השתיה החמה לסוף, גם אמרתי את זה למלצר כששאל מה אני רוצה לשתות שאני אקח קפה בסוף, וזה לפני ששאלתי אותו על יינות. כשהבעתי את פליאתי על כך הם גם הגדילו והורידו את מחיר הקפה, אכן יפה מצידם (גם הוספתי אותו אח״כ למלצר כטיפ), אבל שוב היה עדיף אם התפריט היה ברור יותר מלכתחילה.

אז מה אכלנו?
בתפריט היו שני מרקים - דלעת ועדשים או עגבניות וקינואה. אני לקחתי את האחד וזו שמולי לקחה את השני. שניהם מרקים מהסוג הצח יותר, קלילים ומתאימים כמנות ראשונות. בשניהם לדעתי היה חסר מלח!! איתם קיבלנו גם סלסלת לחמים וממרח שום, שגם מילאו לנו אותו כשסיימנו.
לאחר מכן קיבלתי את העקרית שלי - פילה בס בקרסט ירוק, בס בציפוי שיבולת שועל ותרד על מצע עלי מנגולד, יוגורט ועגבנייה. אני פחות אוהבת קרסטים כאלה שעוטפים את כל הדג, מבחינת מרקם זה לא ממש עבד לי. אבל הדג עצמו שמר על עסיסיותו, והיה לא רע - חסר רק מלח (אוי, מסעדות בריאות..) ואולי גם לא יזיק להגיש לימון עם המנה. באופן מפליא הירק במנה היה החלק הטוב שלה. הדג יחד עם המנגולד החמצמץ וניגוב קטן של יוגורט יצרו ביס לא רע, אם רק קרסט שיבולת השועל לא היה עומד בדרך זה בכלל היה מצויין.
המנה מגיעה עם תוספת, משום מה המלצר החליט אוטומטית שאני רוצה ירקות אפויים איתה, אבל זרמתי איתו וזו היתה אחלה בחירה - צלחת באמת יפה (יכולה להיות עיקרית בעצמה!) של תפו״א קטנים אפויים בשלמותם, בטטה, כרובית, רבעי בצל, פרוסות חציל, פרוסות גמבה וקישוא, וכולם היו עשויים להפליא!
על קינוח ויתרנו, לקחנו עוד קפה לסיום - אני לקחתי מקיאטו כפול כהרגלי שהיה עשוי טוב.
סה״כ הצד שלי בחשבון שכלל עסקית פלוס יין פחות קפה היה 118 ש״ח. השירות לאורך כל הדרך גם כן היה מצויין. והרושם שלי הוא שמדובר באמת באחלה מקום, אם מה שבא לכם זה סלט או סלק אפוי לצהריים.

ביקורת על מיט..