פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב שישי באוקטגון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/03/2014 | 13:09
3
752
אז לא היו לנו מקומות בשישי בערב במסעדות ה"בטוחות" החיפאיות שלנו (דיון נפרד בפורום...רפאלו וסינטה בר) וכך, אחרי דיונים אין סופיים, הגענו לאוקטגון בצומת נהלל ליד רמת דוד.
נזכרתי שלא ראיתי כאן לאחרונה את השם הזה עם חו"ד עדכנית אז הנה

קודם כל המסעדה היתה מפוצצת- גם בפנים, גם במרפסת הסגורה, גם בקומה העליונה. אין לי מספיק אצבעות בשביל לספור כמה פעמים כבר אכלתי באוקטגון ותמיד היה שם די רייק. אז נחמד ומעודד כשמלא והיתה אווירה טובה.
למרות שהיה מלא הצליחו להעביר אותנו מהשולחן המקורי שהזמנו במרפסת הסגורה לשולחן פנימי ומרווח יותר, הבעלים והמלצריות היו מאוד אדיבים והשירות היה ממש מעל המצופה בערב כזה עמוס.
המסעדה חוגגת החודש חגיגות 13 שנים והעלו תפריט "נוסטלגיה" שכלל ראשונה ועיקרית מתפריט ייעודי ומצומצם וכוס יין ב130 ש"ח, באדיבותם הסכמו לקחת במסגרת ה"דיל" מנות ראשונות אחרות מהתפריט וגם לשנות קצת את העיקרית.
אז חלקנו ראשונות:
פטה כבד עוף עם תאנה וריבת בצל, פטריות ממולאות בגבינות-מתפריט הנוסטלגיה (לטעמי מנה שהיתה צריכה להיקבר עוד בשנות ה90 כשהייתה אופנתית), ברוקסטטות עם שרימפס (אני לא אוכלת/אוהבת דברים מהים אז אין לי דעה) וקרפצ'יו.
כל הראשונות היו בסדר, טריות וטעימות. לא משהו מיוחד וכולן לא בדיוק מטבח חדיש- שלוש מתוכן יכלו להקרא נוסטלגיה.... אבל עדיין היה טעים.
לשולחן הגיע לחם עם ריפיל כמה שרק ביקשנו, היה חמים וטעים והוגש עם טפנד וחמאה.
לעיקריות הוזמנו שלוש מנות של פילה בקר עם פירה, שוב מנה "רגילה" אבל הבשר היה איכותי מאוד ונצלה ברמת שלמות, תכלס לא צריך יותר מזה. הפילה הגיע עם ציר בקר ורוטב יין מצומצם לזכרוני, בכל מקרה טעים. הפירה היה חלבי וטעים כמו פירה שעשויי עם חמאה.
העיקריתה רביעית היתה סוג של דג, לא זוכרת מה היה הרושם אבל סיימו מהצלחת.
כולנו שתינו יין יסמין של רקאנטי, אני אוהבת את הבלנד הזה, לדעתי אחד הטובים בין היינות הזולים.
לסיום הארוחה הזמנו שתיה חמה וחלקנו קינוח- עוגת שוקולד חמה ופרפה חלבה, המחירים שלהם נעו באזור ה32-35 ש"ח לקינוח. שניהם היו לא משהו וזה קצת ביאס, כי שתיהם מנות שממש לא צריך להיות גאון גדול כדי להכין טוב (מה גם שאם מסעדה יודעת שקינוחים זה לא התחום שלה יש מספיק מקומות לקנות אותם מוכנים), בדיעבד הייתי מציעה לוותר על קינוחים ולעבור בחזרה אצל נדב קינוחים...
לסיכום-
הVFM כרגע באוקטגון ממש גבוה לארוחה מלאה וטובה גם אם לא מחדשת שום דבר, היה ממש דיון מסביב לשולחן שיצאנו ב"זול מידי"- הדיל יומהולדת נמשך אגב עד סוף החודש. חוצמזה זו מסעדה נעימה, ממוקמת באזור מקסים עם מדשאה ענקית ויכולה להיות אופציה טובה לאכול במחיר סביר בדרך לצפון.