פורום ביקורת מסעדות
נושא: הילינק'ה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/04/2014 | 03:29
5
748
כל פעם אחרי שאנחנו חוזרים ממסעדה אני מתחרטת שלא צילמתי את המנות כדי להעלות חוות דעת מפורטת, אז היום כשהיינו בדרך להילינק'ה אמרתי לעצמי שאצלם את המנות. אז אמרתי.. כמובן ששוב שכחתי.

אבל עכשיו אני ערה ואני אתן בכל זאת חוות דעת :)

יצאתי במקרה מוקדם מהעבודה אז אמרתי נבדוק.. אולי יש שובר לאיזשהו מקום מעניין. אז נכנסתי לבאליגם והיה שובר לקפה ביסטרו "הילינק'ה", שובר יחיד שיכול להיות ממומש היום בלבד לארוחה זוגית הכוללת מנה ראשונה אחת ושתי עיקריות ב86 ש"ח. החלטנו ללכת על זה.

הגענו ונכנסנו ישר לשירותים כדי לשטוף ידיים. המקום ממש ממש יפה! בעיקר בפנים, אני אוהבת וינטג' וזה הסגנון. מקסים.
אבל בשירותים ליד הכיור היה עציף שקצת הפריע לשטוף ידיים, הוא היה תקוע ממש על הידית של הברז.. משהו מוזר, אבל הסתדרתי.

אני הזמנתי תפוזים סחוט (16 ש"ח, הגעתי ממש צמאה. שתיתי בשלוק), הוא הזמין כוס מים (קיבלנו כד ושתי כוסות).
לראשונה הזמנו למרות מחאתו של בעלי שהמנה בטח תהיה ממש ממש קטנה כי ככה זה כשמזמינים כרובית "בייבי כרובית אפויה בתנור בתיבול סיציליאני על גספצ'ו ופיקורינו נמסה" . אז לא, המנה לא הייתה קטנה, הייתה שם כמות לא רעה בכלל של פרחי כרובית וזה גם היה ממש טעים, הכרוביות היו על רוטב עגבניות מאוד טעים ומעל הפרחים הייתה גבינה מפוררת בנדיבות, רציתי להעביר ביקורת על זה שלא הייתה במנה גבינת פיקורינו אלא פרמז'ן, אבל לאחר שיטות קל בגוגל הבנתי שהן נראות מאוד דומות ויש מצב שזו כן הייתה הגבינה הנכונה כי לא היה לה את הטעם החזק של הפרמז'ן.

אני הזמנתי לעקרית "רביולי גבינות עיזים בקרם שמנת ושרדונה, תרד, ארטישוק, תבליני טוסקנה, רוקפור ואגוזי מלך". זה היה טעים בטירוף!! קצת הפריע לי שחתיכות הארטישוק היו עם קוצים וכמעט נחנקתי בהתחלה (היה חשוך ולא ראיתי מה אני מכניסה לפה.. גם לא כ"כ היה איכפת לי כי זה היה לי ממש טעים, עד שנחנקתי).

בעלי הזמין לעיקרית "בנגקוק סוערת" שזה "חזה עוף בגריל בקארי קוקוס, תרד, נבטים ושברי בוטנים". היה לו טעים. הוא לא עשה רושם של עף על זה, אולי כי הוא קינא במנה שלי כי הוא טעם וממש אהב אותה, אבל הוא גם לא התלונן. בסה"כ נהנינו וזה היה ממש שווה את הגרושים ששילמנו על הארוחה הזו. גם אם לא באים עם שובר המחירים די סבירים, רוב המנות העיקריות עולות בין 40-50 ויש שם תחכום במנות שלא הייתי מצפה ממקום שכונתי.

יש לציין שאני לא תופסת מעצמי בעלת איזה טעם קולינרי משובח, כמעט כל דבר טעים לי. אבל אני חושבת שהמקום הזה שווה ביקור למי שבאזור..

ועכשיו אני מחכה ששוב ימכרו שוברים בבאליגם ל YUM CHA