פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה רבה, חברים   לצפיה בהודעה המקורית היינו בהרברט סמואל
תאריך: 18/04/2014 | 22:37
2
721
היה נחמד מאוד!

באמת משמח לראות שניתן לאכול עסקית גם בשישי בצהריים שהוא זמן מאוד מבוקש, כל הכבוד למסעדה. אכלנו את העסקית ב 88 ש"ח לכל סועד, לא כולל לחם, יין או קינוח.

האווירה במסעדה התאימה לנו. לא שקט מדי, אבל מאפשר שיחה נעימה. ישבנו בשולחן שהיה קרוב לפתח יציאת המנות מהמטבח, היה בזה משהו נחמד, לראות את המנות בדרך לשולחנות, אני אוהבת את זה. אבל יוצר קצת תחושה של תחנת רכבת, למי שרגיש למעט תחושת "האסל אנד באסל" ממש מעל לראש שלו.
לבקשתנו הוגש בסבר פנים נעים לשולחן בקבוק מים רגילים.

קוקטיילים (רק לסייג, אנחנו ממש לא מבינים באלכוהול וכמו כן, לא זוכרים את המרכיבים...):

צ'ילי ווילי -  כשמו - הכיל צ'ילי ועוד מרכיבים שמהם אני זוכרת רק אבסולוט ותפוזים(?) והיה כתום ונחמד מאוד. (48 ש"ח)

גיינסברג - הכיל מלפפון והיה ירקרק וגם הוא גרם לשמחה גדולה אצל האיש. (54 ש"ח)

את המנות משחזרת מהראש כי באתר אין פירוט של מרכיבי המנות והוא גם לא כל כך מעודכן (חלק מהמנות לא שם או מוגשות קצת שונה מהכתוב שם)...

מנות ראשונות:

סלט העגבניות -  מכיל עגבניות מסוגים שונים, חלקן טריות, חלקן צרובות, צנוניות, בצל, גבינת טולום וחלמון של ביצה קשה - היה מצוין, מרענן, חמצמץ במידה. כיף.

חציל - היה מגולגל סביב צרורות של אטריות חיטה דקיקות ברוטב מתקתק שהכיל סויה ועוד משהו. מנה חמודה ומשמחת חך ולב.

מנות עיקריות:

אנטרקוט קצוץ - בעצם המבורגר שהיה מונח על בריוש (אאל"ט) כשעל הצלחת מסביב היה רוטב שיטאקי ותפוחי אדמה צלויים. האוכל נהנה מאוד, היה מצויין. רק דבר אחד קטן העיב על העסק, במהלך ההזמנה המלצרית (שהייתה מצוינת, אגב) אמרה שהבשר יוכן במידה שהסועד יבקש, אבל בפועל שכחה לשאול אותו ועם כל הבלגאן וההתרגשות של המאורע, גם אנחנו שכחנו מהעניין. האנטריקוט הגיע עשוי מעט יותר ממה שהיה מבקש, ועם זאת, הוא היה מצויין ולא הייתה בעיה.

פילה בורי - מוגש על קינואה אדומה ו"משאוויה", תבשיל של חצילים קלויים מעדנות על האש יחד עם עבדניות ואולי גם בצל. מנה נדיבה ונהדרת! העור של פילה הבורי פנה כלפי מעלה והיה פציח והדג עצמו היה עסיסי. תבשיל הקינואה יחד עם המשאוויה היה חמצמץ, רענן ונהדר והכל התחבר יופי ביחד. גרגרתי בהנאה ולא השארתי פרור קינואה אחד על הצלחת.

יין:

ואו, יין לבן כלשהו שהוזמן בקראף. בחיי שאני לא זוכרת, סליחה מכל המומחים כאן. נדמה לי שרקנאטי. היה נחמד מאוד. (קראך צהריים 66 ש"ח)

קינוחים (הקינוחים לא מופיעים כלל באתר, וחבל כי הם יפים ומגרים):

ברולה עם פירות יער - הוגש בשלוש גבעות קטנות וחמודות מחופות בסוכר שחום ופציח וביניהן מונחות אוכמניות, תותים ופטל טריים וטיפטופים כלשהם, אדומים וסגולים. היו גם קוביות של משהו שהרגיש כמו רחת לאקום והיה בעל טעם לימוני ומצופה שבבי קוקוס. הקינוח היה יפה כמו תמונה וטעים מאוד. חגיגה מרעננת. (48 ש"ח)

קיבלנו על חשבון הבית בגלל ששמעו שאנחנו חוגגים, נחמד . משהו שוקולדי (שוב, לא מופיע באתר ואני לא זוכרת את שמו המדוייק) - עם גלידת טונקה ורוטב קרמל מלוח. היה שוקולדי מרוכז והשילוב עם טעמי הגלידה והקרמל המלוח היה מעניין וטעים מאוד. אהבתי אותו קצת פחות מאשר את הקינוח הקודם שהיה פחות כבד, אבל, הי, היינו שניים שבכל הנוגע לאוכל לא נוהגים לקחת שבויים, כך שלא הייתה בעיה להתגבר על העניין.

לסיכום: המנות היו נדיבות וטעימות, השירות היה מצוין, ומאוד נהנינו. יצאנו מרוצים אל הטיילת שטופת האור אל אחר צהריים חם וקייצי.

הערות:

כדאי לעדכן את האתר ולהכניס אליו את הקינוחים, הקוקטילים והיינות. וגם מן הראוי לצרף קצת מרכיבים וכמובן מחירים של המנות.

אמנם הסתדרנו מצוין גם בלי לחם, אבל אני חושבת שאם מסעדה גובה תשלום על לחם, הוא אמרו להיות סמלי בלבד. העלות (אאל"ט 19 ש"ח) מעט פוגמת בנדיבות שמופגנת במסעדה.

יהיה נחמד אם אפשר לפנות את תחנת הדלק שנמצאת מול המסעדה (זאת עם הכדורים הצהובים) כדי שלא תחצוץ בין המסעדה לחוף הים ותהיה הדבר הראשון שרואים כשיוצאים מהמסעדה

תודה לכולכם על ההמלצות, כל השאר אולי יבדקו בהמשך!