פורום ביקורת מסעדות
נושא: בוצ'רי דה ברילוצ'ה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/05/2014 | 10:01
619

[הברזל  4, רמת החייל]

שבוע שעבר הזדמן לי לקפוץ לצד השני של ראול ולנברג, אז ניצלתי כדי לבקר באחת המסעדות שהומלצו באיזור ההוא.

מדובר על מסעדת בשרים. רוב העיסקיות הן באיזור ה-58 שקלים. קציצות טלה. המבורגר. נקניקיות. כבדים. יש גם ניוקי או סלט גדול שלא נראה לי שזה המקום להזמין אותו... אבל כנראה החליטו לסדר שיהיה משהו בכל זאת לצימחוני שהחליט להגיע יחד עם הקרניבורים

אני בחרתי בהמבורגר כי סיקרן אותי לראות איך הוא. כתוספת ביקשתי ירקות מהגריל, בכל זאת קצת איזון. לראשונה ויתרתי על הסלט הירוק כי אני דוגל בסיסמא תנו לחיות לאכול, כך שזה לא יפה לאכול להם את העלים. במקום זה העדפתי לטעום גם את הקרפצ'ו המקומי.

הקרפצ'ו שפוזרה עליו כמות נחמדה של שבבי גבינה הגיע צ'יק צ'ק יחד עם צ'ימיצורי מעט חריף בצלוחית בצד. כל קרפצ'ו אני תמיד אשווה לקרפצ'ו האגדי של דיקסי, שהיינו אוכלים בארוחות חצות שם, והוא מבחינתי המושלם. אז זה של בוצ'רי היה מעט נדיב מדי עם המלח גס. יכל להיות מעט יותר קריר ועוד טיפה יותר חמצמץ, אבל סך הכל הוא היה סביר.

להמבורגר לקח יחסית הרבה זמן להגיע. המבורגר אנטריקוט. קציצה שמנמנה כראוי (אני ממש לא אוהב את הקציצות הדקות שמגישים בלא מעט מקומות - כל הכיף בהמבורגר זה העובי כי בלי עובי לא מרגישים בעסיסיות כמו שצריך). המדיום שם הוא המדיום הנכון. ורדרד. עסיסי. מאד שומני - כצפוי מאנטריקוט, אז מי שיש לו בעיה עם ההרגשה השומנית הזאת ההמבורגר הזה לא בשבילו. מבחינת הטעם - בסדר, אבל לא מספיק מיוחד כדי להתקרב לרמה של אושיות ההמבורגר של תל אביב (הויטרינה והברסארי/סרגוס/וולפנייט).

תוספת הירקות היתה מאד נדיבה בגודלה. היו שם פרחי כרובית. פלפלים אדומים. קלחון תירס שהיה נחמד לקלף ממנו את הגרגרים עם הסכין הגדולה של הבשר. היו גם בטטות. בטח היה עוד משהו ששכחתי. סך הכל תוספת ירקות מאד ראויה.

השירות היה ללא תלונות. קטע נחמד שלהם זה שהם מעבירים את התן ביס כבר על ההתחלה וזה חוסך את כל הבירוקרטיה בסיום הארוחה. מסיימים קמים והולכים.

שורה תחתונה? המקום הזה לא מתחבר לי עם ארוחת צהרים על בסיס קבוע, אלא בדומה לשגב ולהדסון - מקום שאתה הולך לעיתים רחוקות. אולי מביא אליו אורחים, ודווקא לצורך זה הוא נעים הרבה יותר משגב אקספרס עם כל הפומפוזיות והטווסות שלהם. אם יש אורחים מחו"ל שאוהבים בשר זה בהחלט מקום שאפשר לקחת אותם.

ליום יום - זה לא אוכל שהייתי רוצה לאוכל על בסיס יומי וגם לא התקציב שאפשר להוציא על בסיס יומי. בהסתכלות על המקום בלי קשר לעיסקית - גם ההמבורגר וגם הקרפצ'ו היו סבירים אבל לא כאלה שהייתי רץ לשם בשבילם אם היה לי קרייבינג להמבוגר. בכל הקשור לסטייקים אם שווה להגיע לשם - אין לי מושג... כנראה שגם לא יהיה כי לעיסקית צהרים אני לא אוכל סטייק ב-100 שקלים ובערב/סוף שבוע אם יתחשק מקום על טהרת הבשר - אז יש מעליו ברשימה.