פורום ביקורת מסעדות
נושא: וכדי לא להעמיס ממשיכה את יום המחרת כאן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/05/2014 | 12:17
10
742
במזג אוויר מופלא שלוש שעות רכיבה בשישי וודאי שלא סיפקו את הצורך בתפיסת שולי האביב - עלינו על האופנוע ורכבנו צפונה. הוחלט מראש לאכול משהו קליל בדרך כי ידענו לאותו הערב קבענו עם חברים בקפה יפו להופעה.
הגליל מתחיל להצהיב - ומלבד פינות גבוהות כמו הר מירון הצהוב הולך וכובש כל חלקה טובה של עשב. למרות הצהרותיי חטפתי חשק עז לבשר ומכיוון שקבענו קליל עצרנו בתחנת הדלק של צומת כוח לתדלוק ולארוחה קלה ב- באב-K (זאת המזללה המסוקרת?)
אני לקחתי קבב בלאפה - מנה לא גדולה אבל טעימה מאוד - קבב עסיסי שלא נעשה בו חטא תיבול היתר, הלאפה היתה קראנצית חייבת להודות שדי נהנתי. הוא לקח צלחת חומוס גרגרים, כמות מכובדת של אבל החומוס אבל לטעמי תפל בטעמים - בינוני, (אין לי מושג למה הזמין כי הוא לא היה רעב, אכל יצים לארוח בוקר ביצים ואני הייתי רעבה ככה שמצאתי את עצמי שותפה פעילה וקלריות מיותרות )

לאחר מנוחה ראויה שמנו פעמנו למתחם שוק הפשפשים - ל'קפה יפו'. להופעה של שנסונר נפלא 'מרשאל מרין' זאת ההמלצה האמיתית שלי - מי שאוהב את הז'אנר לרוץ - התמוגגנו.
'קפה יפו' היא מסעדה חלבי, כדרה, עם אופציות טבעוניות. המקום מאוד נעים הבעיה הגדולה שלו היא בארגון - זאת כבר פעם שנייה שאני שם - אמנם בערבים עמוסים אבל לערבים עמוסים אמורים להתארגן בהתאם. שירות מבולבל. חיכינו כרבע שעה למלצרית שתיגש והאוכל הגיע מעל חצי שעה לאחר שהוזמן ליגנו היה שולחן שבאמצע ההופעה התחיל לריב עם המלצרים שיבטלו את ההזמנה אחרי שעה שחיכו לשווא לאוכל. אתם באת מרימים מקום נעים עם הופעות מושקעות למה לחרב בשירות - לא חבל?
מה הוזמן: שתי פיצות יפואיות עם ביצי עין, זיתים, בצל ופרמזן, פסטה טריה כלשהיא על בסיס ירקות - מכיוון שכבר התחילה ההופעה לא שאלתי מה הוזמן כי הייתי שקועה במוזיקה, אני לקחתי לשמחתי את מנת המאזטים - לשמחתי, כי מבאס אותי לאכול, אוכל של ממש, מול פנים של איש שעובד קשה ונותן נשמתו על הבמה, בעיקר שהוא מעולה. מזטים אפשר להגניב  לפה כשהוא לא עסוק בלשיר בקולי קולות
מתוך בצע של שש מנות ניתן לבחור ארבע. בחרתי סלט חצילים (טוב), 3 עלי גפן ממולאים בגבינת עיזים (גם), רצועות סלק עם גבינה מגוררת וסלט עדשים שחורות (שניהם אנמיים כמו שהם. לאחר שהשתלטתי לסועדים האחרים על התבלינים נהנתי. עוד היו לבחירה איקרה וסלט בורגול. אמנם אכלתי יפה בצהרים והנסיבות לא היו נעימות לי אבל לחמנייה אחת וכמעט חצי מהסלטים נשארו, בקיצור אני צריכה אותו להופעה בכל ארוחה אולי ככה אצליח להרזות

זהו רק לציין שבערב שישי נכנסה לתנור פשטידת תרד וגבינות, סלט פשוט וכוס יין ליד - והיא חסול חוסלה.
(בתמונה האגז בנדיקט מיקס מאתמול)