פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/05/2014 | 11:17
8
499
שכלל יותר מידי מסעדות הפעם, ככה יצא..
בחמישי בערב שוב ביקור ספונטני ברובע השישי - הארוחה הפעם הייתה מעט פחות טובה מבעבר, פה ושם מנות לא היו מדוייקות מידי, עדיין הרמה הייתה לטעמי טובה ויכול לקרות בכל מקום שיש זיגזוג קל מידי פעם בטעם המנות. מרק הבצל היה פחות עשיר לטעמי בציר הפעם, הקוק או וואן גם כן היה קצת "אוף" בטעם, משהו לא 100% היה שם עם היין, המליחות והתיבול הכללי, אבל סה"כ עדיין מנה טובה מאוד. ההמבורגר היה טוב אבל תפו"א בשום שליוו אותו היו חלשים מאוד וחבל, ממש לא מתאים למקום כזה.
אכלנו גם טרטר סלמון די טוב למנה ראשונה, אבל בהחלט לא מנה שנחזור להזמין שם, על המקרונים הנאים למראה פשוט ראוי לוותר שם לדעתי, עבודת הטעמים כרגיל בארצינו לוקה מאוד בחסר. קינוח המוס יוגורט עם פירות העונה היה מעניין בטעמו אבל עדיין קצת לוקה כמו שאר גיזרת הקינוחים בהרכבתו\מורכבותו\יחס מחירו.
שתינו גולדסטאר לא מסוננת וגוורץ של שבי ציון 2012 אם אני זוכר נכון, לא רע אבל לא בשורה גדולה. סה"כ כ 350 ₪ לא זולים בכלל אך מתיישרים היטב עם המציאות העגומה.

שישי יצאנו מוקדם בבוקר לסידורים בתל אביב וחשבנו מה נאכל באיזור הירקון, הפור נפל על בנדיקט, פעם ראשונה שלי שם, זוגתי חובבת בתי הקפה די אוהבת את המקום מכמה נסיונות בעבר. אני ממש לא סובל קונספטים שמנסים לעשות קופה ממוצרים פשוטים כמו ביצים או קמח נניח, אם כבר זה הכיוון, צריך לעשות את זה לטעמי מיוחד ומעניין מאוד. אני גם לא סובל את הרעיון של לאכול סלט וביצים מחוץ לבית אז אי הנוחות הייתה גבוהה ולצערי התבררה כמוצדקת עד מאוד. לקחנו ארוחת בוקר ישראלית ופנקייק עם שוקולד - הכל היה בינוני לתפארת, מחפף בטעמים, שלוש ביצים+כמה פנכות סלט סתמיות+סלסלת מאפים בינונית ביותר וקצת שתייה בצד ב 68 ₪, פנקייקים עבים חנק עם כנראה איזה קמח כבד משולב ונגיעות שוקולד סתמי בפנים, 41 ₪.. ממש היה קשה לאכול את הפנקייקים האלו גם כי חלקם לא היו מבושלים מספיק במרכז, ממש לא אהבתי.

שישי בערב סוף סוף בבית, שמתי כנפיים וגרונות הודו עם מלא ירקות שורש לציר, סיר גדול של בצל מטוגן לאט לאט קיבל את הציר בזרועות פתוחות ומרק הבצל למנה ראשונה עם טוסטוני גרוייר היה לדעת הסועדים מוצלח מזה שאכלנו ברובע למנה עיקרית תפוחי אדמה צלויים בתנור עם המון תבלינים וכנפי עוף לאחר ניקוי העור ביציאה מהציר ובכניסה לרוטב חריף אסיאתי של המון למון גראס וליים מגורדים, מירין, סויה, דבש, שום ושאר דברים טובים, צריבה קלה בתנור רותח, מעדן.. אין מתאים מקצת בירה הוגרדן טובה לשטוף הכל..

שבת צהריים הוזמנו לאירוע בפלוגי בבינימינה, סה"כ די הפתיע לטובה למרות שהאוכל רחוק מלהיות מעניין במיוחד או מסעיר, מסעדה נעימה לישיבה בחוץ (חוץ מעניין הזבובים המעצבנים מאוד), אוכל מין בסדר בינוני כזה, לחלוטין לא משהו שנבוא במיוחד אבל בהחלט יש מקומות רבים הרבה פחות טובים מהם.. המחירים יקרים, כנראה בהתחשב במיקום וב"בלעדיות", בלטו לטובה כנאפה חביבה עם רוטב תות ויוגורט, קציצות בקר נחמדות עם פירה לא רע (במחיר שערורייתי של 70 ₪). האנטריקוט עם תרד ואספרגוס שהחליף את מנת הפילה באותו יום, היה סביר מינוס כזה, לא בשורה יוצאת דופן באיכות הבשר ובהחלט הצטערנו שלא הלכנו על מנה זולה יותר במקום, הפיצות והפסטות נראו מעניינות יותר על השולחן.

ערב בבית, פיצות על טורטיות, סלט חריף מהשורשים שהתבשלו במרק ולקינוח גלידה טרייה של מחית פיסטוק מרציפנית כזו של פאברי עם צימוקים ביתיים ואבקת אגוזי לוז קלויים יאמי..