פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחת טעימות בכתית  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/05/2014 | 15:35
91
1861
היה זה הביקור הראשון שלי ב"כתית", מאז עזבה לצערי את משכנה הקודם בהיכל התלמוד ועברה למקומה הרביעי (כפר רות, חוות אלנבי בנצר סירני, היכל התלמוד בת"א). המקום הוא מעין קיטון צר שנכנסים אליו דרך "המזללה". מספר השולחנות קטן מאוד ולהערכתי, יכולים לסעוד פה לכל היותר 20-24 איש. עקב הצימצום במקום, אתם יושבים ליד הדלת שבין "כתית" ל"מזללה" או מולה, או ליד כניסה לאזור השרות והמטבח. גם הקיר החוצץ בין "כתית" ל"מזללה" הוא בעצם מזנון, שממנו מלצרים של שתי המסעדות באים ונוטלים כוסות, בקבוקים וכד'.

למרות הפתיחה הלא מבטיחה הנ"ל זכינו כאן לאחת מחוויות האוכל המקוריות והמהנות ביותר. חגיגה אמיתית לעיניים ולחיך.

גם מאז המעבר לכאן, הורכב תפריט שכולל רק 4 מנות ראשונות, 4 מנות עיקריות, צלחת גבינות ו-4 מנות קינוח.
התפריט מציע את הנ"ל כארוחת טעימות של 3 (ראשונה, עיקרית, קינוח), 4 (שתי ראשונות, עיקרית  וקינוח), או 5 מנות ב-349, 399 ו-479 ₪ בהתאמה.

מכיון שהיינו שלושה, החלטנו ששניים מאיתנו יקחו ארוחה של 3 מנות וארוחה שלישית תהיה של 4 מנות וכך למעשה כיסינו את כל המנות שקרצו לנו בתפריט.
ואם 3 מנות נשמע לכם מעט מדי לארוחת טעימות, זו טעות ! בין המנות ולצידן מופיעות מנות ביניים ותוספת נוספות, שאינן רשומות בתפריט.

לסיכום: המישכן החדש, לא הצליח לפגוע באוכל, אך האוכל ראוי למקום נאה יותר להשלמת החוויה, שהלא ארוחה במסעדה ועוד מסוגה של "כתית" אמורה לספק חוויה כוללת.

מכיון שלא ניתן לצרף כאן יותר מתמונה אחת להודעה, אאלץ להוסיף את תמונות המנות בשירשור.