פורום ביקורת מסעדות
נושא: מתחם שרונה - ליטל איטלי ווינריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/06/2014 | 11:15
28
916
אז אני קוראת סמויה כאן כבר תקופה ארוכה, בדכ לא אוכלת במסעדות מעיינות מדי אז אין כ"כ מה לדווח.
אבל החוויה אתמול ב"ליטל איטלי" במתחם שרונה היתה פשוט מרתיחה ואני מרגישה שאני חייבת להזהיר אנשים אחרים! ובאמת שהתרגלתי כבר שעל המבורגר+צ'יפס+שתייה משלמים גם במקום הכי פשוט מחיר מופקע של סביבות ה 100 ₪, אבל לפחות יוצאים שבעים!
אז אתמול בערב אני וחברה הגענו למתחם שרונה, רצינו לשבת, לנשנש משהו ולחפור על החיים. המקום "ליטל איטלי" בחלק של ה"ווינריה" היה מלא באנשים, האווירה נראתה כייפית, אז התיישבנו. הגיע מלצר והסביר לנו את הקונספט של להזמין מנות לחלוקה למרכז השולחן, ואמר שהמנות לא גדולות.
הזמנו סלט קיסר, וחונקי כמרים עם בשר מעושן  (עפ"י המלצר –כמו בולונז) ועכשיו אני רואה שהתפריט שלהם באינטרנט לא תואם כלל את המנות במקום וגם לא את המחירים. בתפריט באינטרנט מצוין שסלט הקיסר מגיע עם עוף , אצלנו ממש לא היה עוף בסלט, וכל המנות שהזמנו עלו בערך 4 ₪ יותר מהתפריט באינטרנט. והמנת חונקי כמרים בכלל לא מופיעה באינטרנט.
בתפריט היין המודפס במסעדה יש רק בקבוקים. המלצר דיקלם לנו את רשימת היינות בכוסות (בערך 5 סוגים), טעמנו 2 מהם ולקחנו כל אחת כוס יין. מסתבר שלא לשאול על המחירים היתה טעות גדולה כפי שהתברר לנו בחשבון!
הפסטת חונקי כמרים – בולונז – היתה נחמדה. מכינה בבית בולונז יותר טעים.
הסלט קיסר – היה פשוט בזיון! 40 ומשהו שלק על 5 עלי חסה קטנים עם רוטב מיונז כלשהוא, 3 רצועות של פרמזן ומקל וחצי של גריסיני! פשוט גנבה! ומה הקשר בין המנה הזו לסלט הקיסר בחיי שאין לי מושג.
בנוסף, כל פעם ניסו לפנות לנו את הצלחות, למרות שנשאר בהם עוד אוכל. גם ככה המנות קטנות, נראה לכם שלא נצליח לסיים אותן?!
לאחר שסיימנו את האוכל הגיע המלצר ודיקלם את הקינוחים. שוב לא שאלנו לגבי מחירים. הזמנו איזה כדור מוס שוקולד, עם מסקרופנה בפנים (שלא הורגשה) ודובדבן ורום. כאשר הרום לא צויין ע"י המלצר. המוס היה טעים אבל אני לא אוהבת רום בקינוחים אז כנראה שהיתי מוותרת. התענוג הזה עלה לנו כך הסתבר כשהגיע החשבון – 46 שח!!!
זאת לא היתה ההפתעה היחידה... אחת מכוסות היין עלתה – 51 שח! הכוס השניה עלתה בסביבות 40.  בתור אחת שלא ממש מבינה ביין ומזמינה בדכ יינות סטנדרטיים זה נראה לי מוגזם.
הבולונז עלה 48 (ממה שאני זוכרת).
יצאנו  משם בהרגשה של שוד לאור היום! האוכל לא היה כזה טעים או מיוחד, יצאתי משם רעבה וזו אפילו לא מסעדה עם נוף לים שכביכול אתה משלם בה על לוקיישן. אני לא אחזור! באופן כללי כל המתחם הזה מרגיש כמו עושק אחד גדול, והיתרון היחיד שלו מבחינתי זה החניון "כנרית" בחינם שנמצא ממול.