פורום ביקורת מסעדות
נושא: קוצ'ינה תמר- ביקור מאכזב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/06/2014 | 02:06
25
837
לדיווח המלא לחצו פה

לאחרונה הייתה בקוצ'ינה תמר.
הרבה זמן רציתי ללכת ובשבת לא מזמן היתה הזדמנות.
שורה תחתונה - ממש לא היה משהו. גם הביצוע של חלק מהמנות היה כושל, מנת הטירמיסו  היתה לא טובה, ואם על אלה עוד ניתן לסלוח ולהגיד "יכול להיות שלטבח היה יום רע, וטירמיסו לא חייבים להזמין", אז היה דבר נוסף שעיצבן וזה הגודל או יותר נכון  הקוטן של  חלק מהמנות.  אני לא נוטה לקטר על גודל של מנות, זה מזכיר לי לעתים  את העיניים הגדולות של ישראלים רבים בבתי המלון באילת, אבל כאן זה היה אחרת. כמה מנות ממש קטנות, וזה היה מאוד בולט ומאוד מעצבן.

הנה תיאור של המנות:

* לחם (ע"ח הבית) : הלחם היה לחם רגיל, אך קשה ודרש עבודת שיניים מרובה. הוא הרגיש לא טרי. בצד הוגש חמאה וממרח מיונז וארטישוק שהיה מצוין

* רביולי טרטופו  (52): מדובר ברביולי במילוי גבינת פרמזן ברוטב כמהין .הרביולי היו אמנם עשויים היטב, אבל המילוי של הפרמזן הורגש מעט. רוטב הכמהין היה טוב ומוצלח אבל זאת היתה מנה חביבה ותו לא. אילו היה יותר מילוי זו היתה מנה טובה יותר.

* אנטיפסטי (44):  הכיל בטטה, פלפלים, חצילים, קישואים ובצל: זה היה נורא!  הבצל והפלפלים היו רכים מאוד וסמרטוטיים, הבטטה היתה עם טעם דל והקישוא שהיה בתיבול של פסטו, נחתך דק מאוד  ולא הרגיש  כמו קישוא. גם החצילים לא מציאה גדולה. מנה לא טובה וממש  לא טעימה. חצי נשאר בצלחת. ובנוסף  המחיר מוגזם.

* טליאטלה בנדיירה (72) : פסטה מבושלת עם סלק. המנה היתה טובה בסך הכל. היא כללה סלרי, אספרגוס, פטריות וריקוטה. לא מנה  מדהימה אבל טעימה, המרירות של הסלרי והאספרגוס מאוד מוסיפים. הכל היה בסדר אלמלא 2 דברים: הראשון הוא שהפסטה היתה רכה מדי, לא קצת אלא הרבה. לא אוהב כשהפסטות רכות. השני הוא הקוטן של המנה- מנת הפסטה היתה חצי מנת פסטה. באחריות. חצי מנת פסטה שעולה 72 שקל. הזוי

* ניוקי תפוחי אדמה  עם אפונה ועגבניות שרי (72): הניוקי  היו מצוינים. גדולים, אווריריים, רכים ונמסים בפה. לא דחוסים וסתמיים כמו בלא מעט מקומות אחרים. הירקות מאוד מאוד הוסיפו, רק שזה לא היה עם אפונה אלא שעועית ירוקה (לא נאמר מראש). זאת היתה מנה מצוינת, והגודל של המנה היה במקרה הזה הוגן.

* לקינוח לקחנו טירמיסו (34)  ו2 כדורי גלידה (11 כל אחד)  נוצ'יולה שזה אגוזים  וקרמה שזה גלידת וניל. הטירמיסו  היה מורכב מכמה שכבות של עוגה וביניהן מסקרפונה. השכבות של העוגה עשו את המנה בעיניי לכבדה וליבשה מדי. המסקרפונה היה טוב אבל משהו במנה לא התחבר.  2 כדורי הגלידה היו טובים רק שזה בעצם 2 חצאי כדורי גלידה שנגמרו תוך 6 ביסים (3 ביסים לכדור). עוד פעם מנה מגוחכת בגודל. אפילו על הגלידה מתקמצנים. קשה לשים עוד חצי כף?

אז הנה  הסיכום. ברשותכם אחלק ל3:  טוב, סביר ורע:
בצד הטוב : הניוקי
בצד הסביר: הרביולי והטליאטלה בנדיירה
בצד הרע:  לחם, אנטיפסטי, טירמיסו, פסטה רכה מדי, והרבה מנות ממש קטנות שלא נותנות תמורה ראויה.

מראש התכוונתי ללכת ל2 ביקורים במסעדה, היו מנות נוספות שסיקרנו, אבל כרגע ביקור אחד הספיק לי. קשה להגיד אם מדובר בתקלות קבועות או חד פעמיות, אבל אם מוסיפים את קוטן המנות- זה מבחינתי קצת יותר מדי.