פורום ביקורת מסעדות
נושא: יום נישואים ברוסטיקו שרונה - חוויה לא נעימה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/06/2014 | 10:42
34
1029
אציין בפתיחה כי רוסטיקו זוהי מסעדת הבית שלנו, כשבא לנו ללכת על בטוח בערב קליל ונעים אנחנו מגיעים לרוסטיקו בזל , אכלנו שם עשרות פעמים בשנים האחרונות ותמיד היה מוצלח.

לרגל יום הנישואים החלטנו ללכת לרוסטיקו שרונה, הזמנתי מקום ל 21:15 והתקשרתי בסביבות 21:00 להודיע שנאחר ונגיע ב 21:30, כשהגענו לקח 10 דקות והתיישבנו בשולחן שביקשנו מראש.
הזמנו לראשונות פוקצ'ה, מוצרלה בוראטה (מגיעה עם פסטו, פלפל קלוי ועגבניה קלויה) שהייתה מעולה ופולנטה שהגיעה בצורת 2 חביתיות שהייתה ממש לא משהו, יותר דומה לפשטידה עקב מצב הצבירה שבו היא הגיעה.

לעיקריות הזמנו פעמיים לינגוויני עם טונה אדומה, זוהי מנה שאנחנו מזמינים ב 90 אחוז מהמקרים שאנחנו ברוסטיקו, מכיוון שהזמנתי פסטה עם דג ביקשתי כוס יין לבן.
אחרי שסיימנו את הראשונות התחיל הברדק, הגיע מנהל המסעדה ואמר שלצערו נגמרה הטונה ואנחנו צריכים להחליף את המנות שבחרנו, די התאכזבנו אבל בלית ברירה החלפתי לסטייק סינטה וביקשתי להחליף גם את היין הלבן ביין אדום, מנהל המסעדה אמר שהיין האדום עליו והוא משאיר לי את היין הלבן (למרות שהסברתי שאני לא אשתה אותו, לא נראה לי הגיוני לשתות יין אדום ולבן ביחד) ואז הסתבר לי שנשארה מנה אחת של לינגוויני טונה והחלטנו שזוגתי תקבל אותה , הבעיה היא שהמנה הגיעה כשעוד המלצרית רשמה בפנקס שלה את הזמנת הסינטה שלי... לסטייק הסינטה חיכיתי בערך 20-25 דקות כאשר כל כמה דקות מגיעה המלצרית ואומרת שמיד זה יוצא, מיותר לציין שמנת הפסטה של זוגתי התקררה למוות (התעקשה לחכות לי כי רצתה שנאכל יחד) והפסטה כבר הפכה למקשה אחת.

הסינטה הגיעה בסביבות 22:45 , אציין שהיא הייתה עשויה כהלכה וטעימה.

לסיום הציעו לנו קינוח על חשבון הבית "כדיי שנישאר עם טעם טוב" עקב "חוויה לא הכי נעימה", אני לא אכלתי ממנו מטעמי כשרות (זאת גם הסיבה שרציתי לינגוויני טונה).

על התענוג הזה שילמנו 341 שקלים לא כולל שרות (50 שקלים).

לסיכום מאוד לא נהנינו, אפילו התאכזבנו מאוד וללא ספק ייקח הרבה זמן עד שנחזור לרוסטיקו שרונה (אם בכלל), בנוסף אחריי כ"כ הרבה פאשלות הייתי מצפה ממקום כזה לדאוג לפיצוי קצת יותר הולם (מלבד קינוח ע"ח הבית) שאולי היה ממתיק קצת את הגלולה המרה.