פורום ביקורת מסעדות
נושא: במקרה גם אנחנו היינו היום בNG  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/06/2014 | 23:36
8
691
אנחנו אכלנו ארוחה משפחתית בצהריים. לא פעם ראשונה שלי בNG אבל לא הייתי מזמן. האמת שגם לא הייתי מזמן במקום של בשר ככה שקשה לי להשוות בין השניים.
אנחנו סה"כ מאוד נהנינו. השירות היה טוב, המלצר ידע להסביר הכל והתעניינו אם הכל טעים לנו בצורה די מקצועית.
חלצנו שני בקבוקי יין ב-35 שח האחד. מחיר סביר מאוד ושמחו לעשות זאת בשבילנו.
לראשונות טעמתי:
אסקרגו (58 אם אני לא טועה): כ-7 שבלולים גדולים שוחים בחמאה מומסת. נחמד כשינוי למנה שאין הרבה בארץ, היה חסר קצת מלח ולדעתי מחיר יקר אבל נהניתי.
טאבולה שרימפס (48 שח): סלט עשבים ואגוזי מלך עם כ-6 שרימפס. לא היה בו בורגול או דגן כלשהו אבל התיבול היה טוב מאוד והשרימפס עשויים לא רע. מנה נחמדה.
חציל על נייר (38 שח): קצת מאכזב, אכלתי חצילים הרבה יותר טובים, מה שכן, היה עליו עלי עזוב טריים שאני אוהבת.
לחם וחמאה: טעים, חם וטרי.
פרחי קרפצ'יו (55 שח): טעם חזק של בשר ופרמז'ן, מנה נחמדה סה"כ.

לעיקרית לקחתי את הNG בורגר אנטריקוט עם גבינת תום חרדל ואיולי (לא בדיוק מה שמפורט בתפריט אונליין, כ-85 שח נראה לי). מאוד נהניתי מההמבורגר, עשוי מאנטריקוט קצוץ גס, מדיום לכיוון מדיום רייר. הגבינה מעל הייתה בכמות קטנה מאוד, סמלית, וזה חבל מאוד. גם לא היה איולי אלא מיונז תעשייתי בלבד וחרדל קצת מוזר שכל המנות קיבלו. במקום זה היה סלסלה פלפלים מתוקה שהוסיפה הרבה מאוד והלחמנייה - מין לחמניית בריוש צהובה, רכה, טרייה וקלויה כמו שאני אוהבת. כתוספת הגיע עם צ'יפס בטטה מהסוג ה"תפוצ'יפס". פחות הקטע שלי.
עוד טעמתי מהעיקריות את הפיקנייה (110 ש"ח) שהגיעה 250 גרם במידת עשייה קרוב יותר לMW מהMR שביקשנו אבל בשר טעים מאוד ובשרני מתובל במרינדה מתקתקה. תוספת תפ"א קטנים שלא ריגשו אותי ועוד חרדל בתור רוטב.
מנת הדגל של הפורטרהאוס 1.2 ק"ג על העצם (340 ש"ח) הגיעה לשולחן בקולות רחישה ושמעתי שהיתה טובה. טעמתי טעימה קטנה ונהניתי מאוד מהחלק של הסינטה. ולשמחתי גם זכיתי לעצם השלמה למרות שהייתי כבר מפוצצת ונהניתי מאוד.
לא הזמנו קינוחים אבל עם החשבון הגיעו שני קינוחים על חשבון הבית: סורבה מנגו ותות שהיה מרענן ונחמד אבל בוודאי לא עשוי במקום. טארט דובדבנים היה בינוני ומטה - סתם טארט עם בצק עבה מדי ומילוי לבן לא ברור מעליו 4 דובדבני אמרנה משובחים שאם היו מוגשים בנפרד מהטארט היה עדיף להם.
סה"כ יצאנו מרוצים ומאוד שבעים. המחירים יקרים, אין ויכוח פה. רטבים ליד הסטייק שהם לא חרדל יכולים להיות תוספת נחמדה, אם כבר הולכים למסעדה לאכול סטייק, לפחות שנקבל את כל החבילה.