פורום ביקורת מסעדות
נושא: סבידה עכו - היום בצהרים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/07/2014 | 23:00
10
882
ביקורת ראשונה ... (זוג אוהבי אוכל)
ביקרנו היום את הילד בקורס קיץ של צופי ים בעכו.
תכננו מראש שאחרי הביקור ננגב חומוס בעיר העתיקה,  אבל אז נזכרתי בביקורת של מבולבלשלם על סבידה (הנה כאן:  http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=551&messageid=172710822  ).
בצורה כללית - הוא לא אוכל כמעט דגים, אני כן.
התחלנו עם הסלטים: 
יחד עם הסלטים הגיע סלסלת חלה - כפי שמגיע (למשל) בגלידה יונק או בג'קו.
מנת ביניים:
נ-ה-ד-ר-י-ם. אני אוהבת דגים, אוכלת דגים ועדיין לא היה לי העונג לאכול דגי מקרל טובים כאלו.
זו מנה קטנה, כמעט בלי טיבול, מעולה. יחד עם הדגים הגיעה צלוחית קטנטנה של רוטב (?) אדמדמם, אולי עשוי מפלפלים, אני התרכזתי בדגיגון שלי, ואילו היקר לי בהחלט אכל עם הרוטב ואומר עכשיו שהוא היה מצוין.
יחד עם הלקרדות הגיע תפוח אדמה אחד , חצוי. 
בעקרון - מה יש לכתוב על תפוח אדמה? אוהו, אוהו, אוהו - כמה שתפוח האדמה הזה היה טעים. טעים! מאוד מאוד טעים! בכל מקרה, מאוד נכון ומדויק להגיש לקרדה ולידה תפוח אדמה. הלקרדה והדג השלימו אחד את השני. אם היתה צלוחית עם שמנת חמוצה ופרוסות בצל ליד, היתי יכולה בשקט להרגיש פולניה מאושרת.
מנה עיקרית:
הלוקוס היה טעים, החלק שאני לקחתי לא היה מבושל עד הסוף. זה לא ממש מפריע בלוקוס.
מצע העדשים היה מלווה במעט עגבניות וחמצמצות והיווה ניגוד מאוד מעניין בטעמים שלו לדג. הדג שהיה בשרני וטובל גם כאן בצורה מינימלית. כל זה הוגש על חומוס מאוד עדין. מנה יצירתית טעימה מאוד. 
 
כאן הארוחה הגיעה לקיצה עם השאלה - מה תרצו תה או קפה. בחרנו בקפה וקיבלנו אותו עם  מעט ענבים ודובדבנים. נחמד.
 
נחזור להתחלה - למה פיספוס? ישבנו בתוך המסעדה על הבאר. זוג מימיננו וזוג משמאלנו. היו עוד 3 שולחנות תפוסים עם אוכלים בחוץ. נראה שיחסית לדווח של מבולבלשלם ויחסית למה שראיתי אצל 2 הזוגות האחרים, הארוחה היתה קטנה. בכלל נראה שכל שולחן מקבל משהו קצת אחר. הזוג מימיני למשל קיבל איזה סלט עגבניות, הזוג משמאל אכל דג גדול. אני לא יודעת מי מחליט לגבי מה מקבלים ושלא תבינו לא נכון - הכל (טוב, חוץ מהקולורבי, אבל זה לא ממש נחשב) היה טעים. מאוד. אבל בקטנה. אני חושבת שבעקבות הדווח של מבולבלשלם ציפיתי לארוחה קצת יותר משביעה ובכל מקרה לארוחה שמכילה יותר דגים.
עכשיו שאלתי את היקר לי אם עשינו נכון שבחרנו בסבידה ולא בניגוב חומוד - הוא בעד החומוס (למרות שגם הוא נהנה).
שילמנו 230 ש"ח והשארנו 30 ש"ח טיפ.