פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ' שבת בבסטה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/07/2014 | 21:28
7
740
כחלק מחגיגות יום ההולדת שלי שקצת שובשו בגלל שפעת שנחתה עליי בול על התאריך יצאנו לנו בין אזעקה לרגיעה לנסות את בראנץ' השבת של הבסטה. הופתענו לגלות שתנועת כלי רכב מותרת בנחלת בנימין ביום שבת, מה שאומר שאפשר לחנות ממש מול המסעדה. כיף אמיתי.
 
בהזמנת שלוש עיקריות מכסים חלק די גדול מהטאפאסים שלהם (6 צלחות). הכיסוי שלנו:
 
 
הראשונות הוגשו יחד עם צלחת ירקות שהכילה בעיקר עלים פלוס קצת עגבניות וצנוניות. לא המחלקה שלי... כמו כן הוגשה חלה פשוטה שכבר עבר עליה יומה (וחבל שלא נתנו לה קצת אפיה מחודשת בתנור שמסתבר במערכה השניה שיש להם) וחמאה מצויינת.
 
בעיקריות הזמנו שני בורקס סרטנים , כי חשבנו שהקטנה תאהב - אבל בסוף היא חשקה דוקא במנה השניה (טוב, נו ראתה פיתה... שכחה שהיא אוהבת בורקס). לא שהיה אכפת לנו כי הבורקס היה משובח שבמשובחים. ממש יצא באותה שניה מהתנור והיה מענג מאד. חבל שלא צילמתי.  שנים שאני ממליץ על בורקס הסרטנים של שילה, שיש לו ערך מוסף בגלל השוט עם הביסק, אבל גם הגירסה של הבסטה מעולה.
 
המנה הנוספת שפיתתה את הקטנה היתה שאוורמה חזיר בפיתה.  הגיעו שתי פיתות, כל אחת עם כמה נתחים של בשר ובצל סגול. ממה שיצא לי לטעום, היו שם נתח או שנים שהיו מעט יותר שומניים ואלו היו היותר מוצלחים בעיניי. יתר הנתחים היו די יבשים ופחות מיוחדים בטעמם ולא הצדיקו את השם שאוורמה שמחייב נתחי בשר עמוסי טעם. ה"השאלה" של השאוורמה לגירסה הלבנה לא צלחה לטעמי והמנה היתה מאכזבת.
 
המסעדה היתה די ריקה, לא יודע אם ככה זה בדרך כלל בשבת או שזה היה כך בגלל ה"מצב". היה חם בצהרי היום ולמרות השימשיות והמאווררים - החום מאד הכביד, ואני מאלה שאוהבים קיץ אבל כשאוכלים מנה כמו הבורקס שיוצאת אליך רותחת מהתנור - צריך את הקונטרסט של המזגן. האישה אמרה שלא הפריע לה כל כך. עלי זה קצת הכביד.
 
נקודה נוספת מבחינת אוירה - במשך השבוע יש תנועה של אנשים ברחוב. יש את המולת השוק. בעיניי זה מוסיף המון צבע לרחוב שהוא לא בדיוק סימפטי. בשבת בצהרים כשהכל היה שומם, ההמולה הזאת היתה חסרה לי. היה שומם לחלוטין מסביב, וזה הרגיש לי קצת סוראליסטי.
 
בסך הכל אני אוהב את הכיוון המחוספס של הבסטה, אבל את הבראנץ' אני נאלץ למקם באיזור ה"חביב" ולא למעלה מזה. חבל שצלע החזיר האהובה שלהם לא מוגשת בשבת. זה יכל להוסיף הרבה לארוחה.
 
לחזור כנראה שלא נחזור בזמן הקרוב. כשזה יקרה זה כנראה יהיה באמצע השבוע ולא בשבת (למרות הנוחות של החניה) ועם תקווה לעשות איחוד מחודש עם מנת החזיר