פורום ביקורת מסעדות
נושא: עזוב מישלניות, אתם תקבלו מכה כואבת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/07/2014 | 20:26
7
424
עם עניין התקציב, הוא רחוק משמעותית ממה שקורה בעיר. יש כל כך הרבה מסעדות טובות בעיר, זה לא צריך להיות חווייה מדהימה, אלא ארוחות נהדרות שמבושלות נכון ונותנות במסגרת תקציב סביר יחסית, ארוחה טובה מאוד. עזוב את עניין המישלן, חבל על הכסף המשפחתי  במיוחד כשלא כולם מחפשים את מה שאתה מחפש, גם עניין הכשרות החלקית ויש כל כך הרבה לגלות בפריס, שאין שום צורך להתחיל בטופ שבטופ.
קצת לסבר את האוזן לגבי השאיפות המישלניות סופר דופר אקסטרא מטורף ויקר - כוכב מישלן אחד לצהריים בסביבות 50-60 יורו לראש וקח בחשבון יין, בערב ה"חוויה" תעלה לאיזור 100-150 . משלניות משמעותיות יותר שבאמת יתנו חווייה בלתי רגילה בתחום האוכל ולפעמים גם ה"עיצוב" (ע"ע לה סינק, פייר גאנייר, גאי סאבוי) יעלו 100-150 בלי היין לסוג של תפריט טעימות בצהריים וסביבות  300 והרבה מידי צפונה מזה בערב.
יש הרבה המלצות גם בפורום על מקומות סולידיים והגיוניים יותר, שגם שם לדעתי תהנה מאוד מהאוכל. ניתן למצוא עסקיות צהריים מעניינות ממסעדות שהן "פוטנציאל למישלן ראשון" או עם כוכב אחד, מקומות מעניינים מאוד שכדאי לך לכוון לאחד או שניים מהם בצהריים ולא תצאו בנזק כספי נוראי, לבטח יהיה לכם מעניין מאוד ויש לי תחושה שגם בני משפחתך ירגישו הרבה יותר נוח עם האוכל שם, ה"דרישות" המיוחדות וכולי.. אבל בעיקר - שפיות כספית ואל תחשוב שזה יגרום לחוויות לא מוצלחות מספיק, בעתיד אני בטוח שיהיו הזדמנויות בפורום מצומצם יותר לבדוק את המקומות היקרים ויוקרתיים באמת
אריה הזכיר כמה מקומות טובים מאוד וחלקם אולי יתאימו לך מבחינת מיקום, הצהריים של COBEA שהוא תיאר נשמע נפלא וקראתי בזמן האחרון גם על מקום נוסף עם שף ממקור יפני שהשתלם בעיר ומבשל צרפתי עם קצת השפעות מאסיה :
http://johntalbottsparis.typepad.com/john_talbotts_paris/2014/07/restaurant-at-atsushi-tanaka-in-the-5th-another-blow-out-experience.html
הגל הזה של שפים ממצוא יפני הוא כנראה אחד הטרנדים הכי מעניים בעיר בעשור האחרון, מסעדות בהחלט טובות ומדוברות. בדוק עלות תפריטי צהריים אבל לצערי עניין התאריכים צריך די להטריד אותך לגבי מקומות רבים בעיר.. נוסיף עוד כמה אופציות מעניינות בהמשך וקרא עוד מדיווחים בפורום, יש המון מידע.