פורום ביקורת מסעדות
נושא: "  לצפיה בהודעה המקורית יונק" - ביקורת מאתמול...
תאריך: 30/07/2014 | 10:36
7
54
גלידה יונק בחיפה אתמול בצהריים. אני מת על המקום והכל תמיד מעולה ממש, אבל אתמול משהו רע עבר על המקום לצערי.
פלטת חמוצים: סלט כרוב רופס מידי ולא טעים. לרב הוא פשוט תאווה, עגבניות כבושות סבירות, מלפפונים סטנדרטיים לא מכבישה ביתית. טוב, קורה שחסר אבל אני לא בא ליונק כדי לקבל מלפפונים רגילים אלא את אלו המעולים שהם כובשים לבד. לא אכלנו מהכרוב הרע והמלפפונים.
כבד קצוץ: גרגרי מאוד, מרגיש מימי לחלוטין ועם טעם חמוץ עד כדי שחשדתי שהוא מקולקל לחלוטין. הוחזר מיידית למטבח. ברקע ראיתי את העובד מחליף את כל הפיילה עם אחת חדשה מהמקרר, אבל זה לא סוף הסאגה.
איקרה: הטובה בארץ by far אני מוכן לבוא ליונק ורק לחסל שתיים כאלה.
סטייק לבן פרפר עם ה מ ו ן שום: הסטייק תמיד לא פחות ממדהים, עסיסי. הפעם הסטייקים של שלושתנו היו מעט דקים יותר ופשוט יבשים. נפילה. למרות שעדיין היו טעימים מאוד. לצערי הם פשוט שהו דקה מיותרת על הגריל וחבל.
המחירים מצחיקים, ממש. על ארוחה מלאה עם ראשונות סלטים בשר ושתייה משלמים משהו כמו 70 שקלים וגם זה כי התחזרנו.
סוף הסיפור: ידידי לשולחן לקח טייק אווי של הבוואריה של המקום שהוא מאוד אוהב (אני לא) . כשטעם אותה פשוט ירק אותה מהפה - היא הייתה חמוצה ומקוקלת לחלוטין.
זה מסביר את הנפילות - לדעתי אחד המקררים פשוט התקלקל או לא עבד כראוי ועובדי המטבח לא גילו זאת בזמן, מה שגרם לכבד קצוץ רע וקינוח לא אכיל.
אז קורה שיש קלקול שגורם לבעיות, אבל לא הייתה בעייה להחזיר את המנות הלא טובות, כמובן שלא חוייבנו עליהן.
לעומת זאת, בשר יבש ומלפפונים שהם לא כובשים בעצמם (שזה מה שתמיד מוגש והיו יכולים ליידע אותנו על כך) זה קצת בעיתי.
לסיכום, גם במיטב המקומות קורות פאשלות. אני סולח הפעם ולכן אחזור למקום (אבל לא אחרי שידידי לשולחן שמכיר את הבעלים מגיל אפס, יברר עימו מה עבר על מטבח באותו יום).
פעם הבאה כבר הוחלט שאנחנו קופצים למעיין הבירה  האהובה עלי לבדוק מה המצב, אז נחזור ונדווח!