פורום ביקורת מסעדות
נושא: משלוח עצמי מבלאק בר בורגר ברחובות, פארק המדע  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/07/2014 | 08:39
12
80
ובכן,  לראשונה מזה המון זמן  הגענו למצב המבאס שבו אין אוכל במקרר, אבל יש אורח  שרצינו לפנק במשהו יותר משמעותי  מחביתה בפיתה מהפריזר,  אז החלטנו  על TAKE AWAY.  
בהתחלה חשבתי על מסעדת מהרג'ה ברמלה -  אנחנו והאורח מאוד אוהבים אוכל הודי,  אבל כל הטלפונים שלי למסעדה לא נענו -  או שהיא סגורה,  או שמתעלמים מהטלפון.  יש מספרי טלפון שונים  באתר רסט  וב2EAT,  אבל לא הצלחתי לשוחח עם אף אחד ולכן ויתרתי,  ונסעתי לבלאק.

הזמנתי - 
1 המבורגר טוויגי  160 ג',  מידיום וול עם תוספת בצל מטוגן
1 המבורגר שוורצנגר,  220 ג',  מידיום עם בצל מטוגן
1  המבורגר צמחוני,  בריג'יט  ברדו,  עם גבינת גאודה בנוסף לבצל ופטריות שמגיעים עם המנה
וכתוספת -  הום פרייז,  וחלת בצל.

אמנם נאלצתי לחכות  חצי שעה בערך בתוך המסעדה כדי לקבל את האוכל,  ועוד 10 שקלים עלתה לי החניה בזמן שחיכיתי,  אבל הכל היה ארוז למופת !!!! מזמן לא ראיתי  אריזות כ"כ מוצלחות.  לכל סועד היה קיט  של סכו"ם,  מפית,  רטבים,  מגבון ידים וקיסם.  כל סועד קיבל 3 קופסאות עם רטבים נוספים,  בנוסף.  ההמבורגר היה ארוז בנפרד מהלחמניה,  והבצל המטוגן היה גם כן בנפרד.  שאפו !!!

ההמבורגר שלי  היה מצויין  ממש,  כרגיל -  בעיני זה ההמבורגר הצמחוני  הכי טעים בארץ.  ההום פרייז היו חביבים,  וחלת הבצל  עם הרוטב שלה היו נפלאים  ממש ! איכשהו הפריכות נשמרה מצויין  והכל היה נפלא  ושמנוני בדיוק במידה הרצויה. מנה ענקית,  שלושתנו לא הצלחנו לסיים אותה.
גם ההמבורגרים הבשריים דווחו כטובים  והקרניבורים נהנו.

לסיכום-  חבל שאין משלוחים,  הינו מזמינים בשמחה.