פורום ביקורת מסעדות
נושא: טוקו רמת החייל בקטנה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/08/2014 | 10:26
2
407
היינו עם זוג חברים באחד הערבים האחרונים.
 
מכיוון שלא אני זה שהזמין, הופתעתי לגלות שסושי סמבה שינה את שמו והפך להיות סניף של טוקו. מה שהפך את הVFM לקצת יותר טוב. השירות היה מצויין, והתפאורה לא השתנתה כלל וכלל.
 
יש להם חנייה ב10 ש"ח (במקום 15 ש"ח) בבניין למעוניינים - חנייה של "מגדלי אור".
 
השירות היה בסדר גמור לאורך על הערב, המלצרית הכירה היטב את התפריטים ואת מרכיבי המנות, ידעה את כל הספיישלים והמחירים שלהם, והלכה לברר עבורינו אם אפשר להוריד את הפטריות בספיישל פסטה, ואף וידאה קודם שזו לא אלרגיה אלא רק סלידה כללית מ"נבגים", כהגדרת הצמחונית המזמינה,
 
לראשונות ביקשנו לחלוק סלט ארטישוקים אחד , וסלט שורשים אחד. שני סלטים מוצלחים מאוד, שהגיעו בכמויות יפות מאוד.
 
קיבלנו תשובה שאפשר להוריד את הפטריות, ואז הוזמנו פעמיים פסטה ספיישל, אחת עם פטריות ואחת בלי, ציפור שיר קרה הזמינה שני רולים (סורי, לא זוכר), ואני הזמנתי "נטע" - עוגת קריספי רייס על מחבט לוהט עם טרטר סלמון ופטריות.
 
כשהגיעה מנת הפסטה הראשונה, שאלנו אם זה זו עם הפטריות או בלי, המלצר היה טיפה נבוך, אבל הסתכל, ואמר שהוא חושב שזו בלי.. בעוד הצמחונית בודקת בדקדקנות את המנה פני שהיא מתחילה, הגיעה המנה השנייה עם המלצרית המקורית, וגם בה לא מצאנו פטריות.. נגמר במטבח :(
טוב, חבל, אבל המנות דווחו כמצויינות בכל מקרה.
 
המנה שלי הגיעה עם המון פטריות, כנראה קפצו אליה מהפסטה.. מנה ממש מצויינת, מפתיעה בכמויות, זה כמו לאכול סושי, רק חם, ובלי אצות..
 
ציפור שיר קרה הייתה מאוד מרוצה מהרולים שלה.
 
בסוף חלקנו מנת סורבה ומנת פרופיטרולים, ויצאנו מלאים ומרוצים.