פורום ביקורת מסעדות
נושא: צהריים בפוקאצ'ה - גן הצפון, מעיין ברוך  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2014 | 09:14
4
441
בקצרה - טעים ונעים.
בפירוט - אני, אחותי והתינוק הגענו באמצע השבוע בסביבות השעה 13:00. המסעדה היתה כמעט מלאה. הושיבו אותנו בחדר האחורי שהוא מרפסת סגורה אבל סגורה היטב, ועם מיזוג טוב. בדיעבד זה היה מצוין - ישבנו שם לבד לאורך כל הארוחה, התינוק לא הפריע לאף אחד, יכולתי להניק אותו בלי להסתתר מתחת לכיסויים שונים ומשונים, כיוונו את הטמפרטורה במזגן לפי מה שבא לנו והשירות לא נפגע - הגיעו לבדוק מה שלומנו, לפנות בזמן, להביא חשבון ולקחת כרטיסים.
בשעות הצהריים יש עיסקית שבה במחיר העיקרית מקבלים גם ראשונה מתוך מבחר מסויים (לא מתוך כל תפריט הראשונות).
לראשונות לקחנו:
חציל בלאדי חציל שרוף בטאבון, עשבי תיבול, טחינה גולמית, לימון ושמן זית
תאנים צלויות עם גבינת גורגונזולה, אגוזים קלויים, בלסמי וקרפצ'יו סלק
עם המנות קיבלנו גם פוקאצ'ה טובה מלווה בקערית של שמן זית ועגבניות קצוצות. אני לא יודעת אם הפוקאצ'ה היא חלק ממנת החציל או שהיא עומדת בפני עצמה (לא חויבה בחשבון)
שתי המנות היו טעימות מאוד, התאנים יותר (באופן אישי חצילים זה לא הצד החזק שלי...) אבל ההוצאה שלהן לקחה הרבה זמן, אז קיבלנו ראשונה נוספת בתור פיצוי - סלט סלק ביוגורט. בתור מי שאוהבת סלק בכל צורה כמעט זה היה מצוין מבחינתי...
לעיקריות בחרנו:
רביולי בצלים - צנוברים, זוקיני, חמאה ובלסמי 5 שנים
עוף סופרים - חזה עוץ בתבלינים צלוי על העצם עם פולנטה צלויה (לא מופיע בתפריט באינרנט, התיאור מהזכרון שלי...)
גם כאן שתי המנות היו טובות מאוד. המילוי המתקתק של הרביולי ורוטב החמאה היו מצוינים. העוף היה טעים מאוד ועסיסי. הייתי שמחה אם היה מתלווה לו איזה רוטב קטן אבל עודפי רוטב החמאה מהרביולי סגרו את הפינה הזו...
מכיוון שגם כאן הוצאת המנות לקחה זמן הציעו לנו בתור פיצוי שתיה חמה על חשבון הבית. אנחנו בחרנו דווקא בקפה קר, והוספנו לו גם "משו מתוק" - קינוח קטן שמתחלף על בסיס יומי. באותו יום היה קרם מסקרפונה וקוקוס על מעט קרמבל. כוס קטנה שבדיוק מספקת את הצורך במשהו מתוק בסוף הארוחה.
חשבון סופי - 185 ש"ח (כל אחת מהעיקריות עלתה 85 ש"ח, הקינוח 15 ש"ח).
השירות היה נעים. את ה"פיצויים" קיבלנו למרות שלא התלוננו על משך המתנה ארוך, כך שיצאנו משם לגמרי מרוצות.