פורום ביקורת מסעדות
נושא: פופינה, כי סדר חייב להיות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/08/2014 | 00:47
18
858
והערת אגב, אם תפוז ימשיך לרפרש את עצמו כל X דקות כדי להרוויח עוד שקל על פרסומות ויגרום לאנשים לאבד את כל מה שהם כתבו בעמל רב, לא יועיל להם שום איפיון מחדש של הפורומים כי זו שימושיות על הפנים! 
כן, כתבתי חצי שעה והכל עף
טוב, שוב
אז הרבה זמן רציתי לאכול בפופינה, קראתי המון ביקורות טובות והרבה דברים עשו לי שם חשק, בהתלהבותי כי רבה המעטתי בחשיבותן של הביקורות הפחות טובות והייתי צריכה להקשיב להן, זה לא שלא היה טעים, היה, טעים, נדיב, הם היו סופר נחמדים וסופר מקצועיים והיה באמת אכפת להם מה אנחנו מרגישים, אבל האוכל היה פחות טוב מהם, לצערי.
 
לקחנו ארוחת טעימות (שבע מנות) לחגיגת יום הולדת ששימחה את ליבנו, וקיווינו שזה יאפשר לנו לטעום מגוון גדול ומרגש יותר מהמטעמים שהוצעו בתפריט, כשהמלצרית החביבה שאלה מה אנחנו אוכלים ולא אוכלים - אמרנו ש:
1. הוא אוכל דגים, אני לא
2. אנחנו מאוד מאוד אוהבים פירות ים
3. אנחנו רוצים שיהיו גם ירקות, והדגשנו - לא מבושלים
 
יאללה.
הזמנו יין לבן ומצויין שעושה את הכל טוב יותר, וחיכינו, הארוחה התחילה בקצב מאוד מהיר, והלכה והואטה לקראת הסוף לשמחתנו - כי זה באמת הרבה מאוד אוכל.
אז האוכל בכללי אכן היה טוב, אבל כפי שציינתי בכותרת, ההרגשה שיצאתי איתה היתה דומה מאוד להרגשה איתה אני יוצאת מסדר פסח עם המשפחה, האוכל מאוד טעים בדרך כלל, אבל חום, כבד, ומעט שטוח. קיוויתי להרבה טעמים עזים, לחריף, למלוח, למתוק, למופרד בטעמים ולמקפיץ, ופה קצת התאכזבתי. 
 
התחלנו עם מרק מלפפונים (גספצ'ו בשבילכם) עם סלקים מעושנים (לא הורגש עישון) ובלסמי לבן, והרבה שמן זית למעלה, שקצת הקשה עלי להנות מהמלפפונים שלי. אכלתי בערך חצי. 
הלחם הגיע באמצע המרק וכלל פרוסות לחם טרי מאוד משני סוגים, שהיה ובכן - לחם טעים וטרי משני סוגים.
 
המנה השניה היתה טרטר בקר ואבטיח כבוש על רוטב גבינת פטה, הבשר הלך לי לאיבוד בתוך המליחות המאוד עזה של הגבינה והאבטיח והעוד-משהו שעטף אותם, אני מאוד מחבבת בשר בקר טרי ונא, אבל בקושי הרגשתי אותו, אבל אני אוהבת אוכל מלוח, וזה היה טעים.
 
אחר כך הגיעה לחמניה חמודה (שקיוויתי שתהיה מלאה בהמבורגר שרימפס שכה רציתי) אבל היא היתה מלאה ב- ובכן, צלי, כן, אלו היו צלעות, כן, הלחמניה היתה מאודה (בסדר זה דווקא היה הולך מעולה עם הכבד הקצוץ) אבל בסופו של דבר זה הרגיש כמו צלי. ליד היו צ'יפס גזר שקצת אי אפשר היה להרגיש את טעמם מפאת דקותם ומעט מדי חרדל מצויין, היה טעים, כן, אני אוהבת בשר.
 
הפסקה, מסתכלים סביב, החצר מלאה תיירים וכאלו שהם לא תיירים, אבל אווירה משונה מעט, ייתכן שככה זה בימי שישי. וחםםםםםםם
 
אחר כך הגיעה פיצה קטנה וחביבה, עם רוטב עגבניות ו - כמובן - בשר. הפעם חזה אווז וגבינה, וגם קצת ארוגולה, וחלמון ביצה, פריך, מלוח, נחמד, אמרתי כבר שאני אוהבת גבינה ובשר ובצק ומלוח? אוקי. אבל עכשיו אפשר משהו באווירה קצת אחרת?
 
אז זהו - שלא. עכשיו הגיע תורו של בלינצ'ס - עם (נחשו?) צלי, הפעם צלי אווז, שהיה לו טעם של צלי, הוא הגיע מוקרם (מצטערת, זה מה שזה היה) עם גבינה כמובן, ועל רוטב יין אדום עם גזרים פרוסים וסלקים. פה כבר נשברתי, זה בסדר, באמת, אתם חמודים ונדיבים ממש, אבל אמרנו דגים לו, פירות ים בבקשה, וממש ממש רצינו גם קצת ירקות, אני אוהבת גבינה, אוהבת בצק, ואוהבת בשר - אבל לא הכל יכול להיות ככה...
 
בצר לי שטחתי את בעייתי בפני המלצרית שהיתה מאוד נחמדה ורצתה מאוד לעזור ואף הבטיחה לסייע בנושא, ואכן, כשחזרתי מסיבוב שירותים חיכתה לי על השולחן צלחת עם ניוקי עם מעט פירות ים ואספרגוס/אפונה/פול, אכלתי את שני השרימפסים המצויינים והאספרגוס, אבל ניוקי (בצק) וחמאה - מספיק. להכל התחיל להיות אותו טעם וזה ממש לא מה שקיוויתי שיקרה, באמת רציתי צביטות של טעם, לא שמיכה.
 
המלצרית שאלה אם המנה הבאה שהיא התכוונה להוציא (רביולי דלעת) זה בסדר, אמנם זה שוב בשר וגבינה ובצק אבל רציתי מאוד לטעום את המנה הזו אז יאללה. 
זו היתה המנה היחידה שאני יכולה באמת להגיד שהיתה מצויינת, מעט מתוקה מדי, מעט כבדה (בטח בשלב הזה, אבל זה באמת לא אשמתם) עם כבד אווז מצויין (שנים שנים אני לא אוכלת כבד אווז בגלל בעיות מוסר, אבל זה ממש טעים
 
וממש ממש ממש חסר לי בארוחה הזו משהו ירוק וקל ועוקצני. ממש.
הקינוחים (שניים) היו טובים אבל אני מודה שבשלב הזה כבר לא היה לי הרבה כוח והיה לי עשיר וכבד. היה סופלה ממש טוב ושתי גלידות (אחת קצת מוזרה) ומעין עוגת פקאן טעימה, אבל כבר היה לי כבד מדי ולא סייימנו אף אחד מהם.
 
בכללי פרט לטרטר אכלתי בערך חצי מנה מכל דבר, היה המון המון אוכל, באמת הרבה, הוגשה מנה בינונית מכל דבר לכל אחד מאיתנו. עם הקינוח הגיע עוד יין קינוח שהיה לי כבר מתוק מדי וגם תוך כדי שתינו עוד קוקטייל מריר וטוב של קמפארי עם משהו (סורי, לא זוכרת עם מה)
 
יצא יקר למדי  (280 לאדם לארוחת הטעימות הקטנה יותר) אבל ידעתי שיהיה ככה, אז זה לא ממש היתה הפתעה, ועוד הוספנו יין די יקר (יומולדת אחרי הכל) ואכן היתה תמורה, אבל יצאתי עם תחושה כבדה מעט (ובנזוגי כבדה הרבה יותר, הוא גמר מהצלחת כמו ילד טוב) והחמצה קלה, לדעתי אם הייתי בוחרת בעצמי מהתפריט הייתי נהנית הרבה יותר אבל מה לעשות, ובכל זאת - כדאי לאזן את ארוחת הטעימות קצת יותר, אני בטוחה שעם שלוש מנות קלות יותר של ירקות ופירות ים זה היה מתאזן ויושב הרבה יותר יפה...
 
ושוב, הם היו סופר נחמדים, אף מילה רעה על הצוות (פרט לנטייה לקרוא לנו "חברים" ללא הפסקה) ועל הכוונות הטובות. פעם הבאה אני צריכה לבחור לבד..