פורום ביקורת מסעדות
נושא: גוז ודניאל - שישי בוקר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/08/2014 | 12:24
2
512
יומהולדת עגול הביא אותנו וזוג חברים להפגש ב " חצי הדרך " לארוחת בוקר שישי. שובר של 150 ש"ח, ואת היתרה אנחנו שילמנו.
הזמנו מקום שבועיים מראש, ואכן היה קצת מלא ב 10 בבוקר. המרפסת ( מהממת לגמרי ) למרות הצל, היתה שוממה, כנראה עקב רוח קדים קיצית וקצת זבובים מקומיים . בפנים היה ממוזג ונעים. ולמרבה הפלא גם לא מאוד רועש, למרות שולחנות משפחתיים מגווני גיל.
שתי ארוחות זוגיות הוזמנו - תכולת ( תחולת? ) הארוחה לא מפתיעה או חדשנית במיוחד,  אבל - וזה אבל גדול - הכל טעים מאוד, זועק טריות ורוחב לב.
אז מה היה לנו? במזנון הסלטים  ( ניתן למלא שוב ושוב כמובן ) המגוון והטעים : סלט ירקות , סלט כרובים צבעוני, אנטיפסטי של חצילים, בטטות, קישואים כרובית , כל אחד עשוי אחרת וטעים להפליא, סלק ( מה נהיה עם הסלק בזמן האחרון? ירק שבילדותנו נחשב לאבי אבות הזיקנה תופס מקום של כבוד ואין ארוחה בלעדיו... ) , כבד קצוץ - אוי כמה טעים... דגים מלוחים - לא אכלתי. טוענים שטעימים, שלושה או ארבעה סוגי גבינות, סלט קינואה אדומה , ועוד כמה דברים אולי שפסחתי עליהם.
אה - ריבות , חמאה בגוש צהבהב וטעים, אבטיח , מלון ופירות. לשולחן מוגשים - לחם טרי ומלא זרעונים וגרעינים, וביצים לפי בחירה.
השתיה מולאה כל פעם שהתרוקנה והמלצרים עברו וראו. מיץ, קפה קר וכד. גם הלחם . הצלחות הוחלפו כשנראה שהיה צריך - ולקינוח הוגשה לנו ללא חיוב עוגת גבינה נ ה ד ר ת.
סיכום ? סה"כ 285 לפני טיפ. לא זול. אבל נעים, טעים, ומזמין מאוד לבקר גם בשעות של ארוחות יותר "רציניות". המרפסת מקסימה, ונראה שתהיה אופציה מקסימה עוד יותר בסתיו...