פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורי מסעדות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/08/2014 | 19:15
9
639
קיץ ויש הדממה בעבודה של הבן זוג אז זו סיבה טובה לבקר במסעדות. אז יצא לנו להיות בכמה מסעדות בשבוע האחרון. אספר עליהן לפי הסדר.
הראשונה, בשבת עם עוד שני זוגות חברים הייתה אוונגרד. האמת, בפעמים הקודמות שהיינו בה (לפני איזה שנתיים) התבאסנו אבל עכשיו חיפשנו משהו שיתאים לכולם וזה מה שיצא בהעדר רעיונות טובים יותר ובהינתן הרצון לבירה.
אנחנו חלקנו פילי צ׳יז סטייק שהגיע עם מיני דוגמית של סלט קולסלאו (זה היה כל כך קטן שאפילו לא חלקנו אותו) והום פרייז. ההום הפרייז היו טעימים כמו תמיד והפילי צ׳יז סטייק היה חביב. לא משהו לכתוב עליו הביתה אבל סבבה בתור נשנוש ליד בירה. שתינו גולדסטאר לא מסוננת, אני מעלה את זה רק כי גם הם נפלו למלכודת הפיינט הישראלי (410 מ״ל, לא ברור לי מאיפה המידה הזו הגיעה ומאיפה החוצפה לקרוא לזה פיינט) אז הזמנו קנקן של ליטר וזה היה סבבה. 
בזוג השני הזמינו את ההמבורג "the big one״ ונרשמה אכזבה מגודלו של ההמבורגר כי הייתה צפייה כי הוא אכן יהיה גדול אבל נאמר שהיה טעים. הצלע השנייה בזוג הזמינה סלט איזבלה ולא אמרה עליו כלום.
הזוג השלישי הזמין את פהיטה סולה מקסיקנה שנאמר שהייתה טעימה אבל נרשמה אכזבה מכך שהמנה מגיעה עם שתי טורטיות בלבד... יחסית לכמות הבשר בהחלט היה אפשר לפנק בעוד שתי טורטיות. המנה הכי פחות טובה בארוחה הייתה ״בן גוריון״ שאמורה להיות כרובית מוקרמת בפרמז׳ן וחרדל. אומנם הייתה כרובית אבל אף פרמז׳ן לא נפגע בהכנת המנה.
בקינוחים לקחנו את הבראוניס והוואפל שהיו גדולים וטעימים באופן יחסי.
סה״כ חביב ולא מלהיב.