פורום ביקורת מסעדות
נושא: הרברט סמואל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2014 | 01:54
1
319
אז הדבר הראשון שיש להגיד על העסקית של הרברט סמואל היא שמדובר בעסקית שווה מאוד.
קודם כל מקבלים לחם אחד רגיל (או זה מה שהיה נדמה לי) ואחד עם תאנים ואגוזי לוז שהיה מעולה בעיניי. היינו ארבעה אנשים, אני, הבן זוג וההורים שלו. אכלתי את המנות שלי וטעמתי מהמנות האחרות. העסקית כוללת ראשונה ועקרית בעלות של 88 שח. בהחלט שווה ואפילו אפשר להגיד שאחת העסקיות השוות בעיר.
אז לראשונות:
אני אכלתי את הטרטר סלמון - כל השולחן הסכים שזו הייתה המנה הראשונה הכי טובה. אני מאוד אהבתי למרות שטעמי הרוטב היו קצת חזקים לי מידי והשתלטו על הסלמון.
הבן זוג אכל את החציל על האש - היה טעים אבל לא משהו מיוחד.
אבא שלו אכל הטרטר בקר שגם הוא היה מאוד טעים והשילוב בין הכרובית לבין הבשר היה מוצלח.
אמא שלו אכלה את סלט העוף (שכלל גם קישואים) שהיה בעיניי מאוד טעים (בייחוד הרוטב שלו שהיה קצת חמצץ) וגם היה די גדול באופן יחסי למנה.
 
לעיקריות:
אני אכלתי את הפילה סלמון (כן יש פה מגמה בין המנות הראשונות לעיקריות של רוב המשתתפים בארוחה) שהיה מאוד טעים אבל בעיני הטעמים של הרוטב השתלטו קצת על המנה.
הבן זוג אכל את הפילה בורי שהגיע גם הוא עם חציל ועטוף בנייר אפיה. הבורי היה מאוד מוצלח בעיניי וקיבל טעם של הרוטב מבלי לאבד מהעסיסיות שלו או מהטעם הרגיל שלו. אומנם הגיעו שתי חתיכות יפות (נראה לי) של בורי אבל הייתה חסרה לי שם תוספת בדומה למנה שלי שהייתה חסרה שם תוספת חוץ מהסלרי והטיפונת פטריות.
האבא הזמין את ההמבורגר - זה מוגדר בתפריט כאנטריקוט קצוץ עשוי מדיום שהיה בעיניי מאוד טעים. המנה הייתה הכי גדולה בשולחן והגיעה גם עם בייבי תפוחי אדמה וקרם שיטאקי שלא יצא לי לטעום.
אמא שלו הזמינה את הניוקי שהיה טעים אבל אין לי משהו מיוחד לומר עליו.
לקינוח:
הזמנו את הקרם שניט שהתחשק לאמא שלו (וגם אני חובבת שלו אם כי בגרסת העוגת נפוליאון) שהגיעה גם עם תפוחים בין השכבות. בעיניי הקרם לא היה מתוק מידי והקינוח החוויר למול הקינוחים האחרים.
הברולה סמיפרדו - בעיניי הוא היה מאוד מוצלח, מתוק במידה ומיוחדת.
בנוסף קיבלנו במתנה (כי המלצר שכח מהזמנת השתיה שלנו) את הנמסיס שוקולד עם גלידת וניל וקרם קרמל עם מלח שהיה הקינוח המוצלח בשולחן, הטעמים איזנו את זה בצורה מצוינת.
 
בסופו של יום ארבע עסקיות, 2 בירות, כוס יין וכוס פפסי, שני קינוחים ואספרסו קצר יצאו באזור 530 לפני טיפ. מאוד סביר ומאוד מוצלח. כאמור, כנראה אחת העסקיות השוות בעיר ונחזור אליה. החיסרון המרכזי היה שישבתי בשולחן שקרוב לחלון ובסוף הארוחה כבר היה לי חם...