פורום ביקורת מסעדות
נושא: שתי קטנות על הדרך - בורגר סלון ודידה ביקום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2014 | 20:41
17
558
אז עצרנו " להתרעננות " ביקום. המתחם משנה פניו כל תקופה, ועכשיו מככבים בו בורגר סלון ( שהולך והופך לרשת של ממש ) ובצמוד אליו - דידה , או אולי
דידו? גלידה שחדשה לנו .
הגלידה - הפתעה נהדרת. אחלה גלידה . קלילה, לא מתוקה מדי, מרגישה טריה ונעימה . השירות ? נו, מה לעשות, זה קיץ, וח'ברה צעירים - אז הלך להם קצת לאט. אבל באמת לא נורא. לקחנו את השילוש הקדוש שלנו : שוקולד עם דובדבני אמרנה , שהיו בו חתיכות שוקולד ודובדבנים שהיה נהדר. אספרסו - שהיה מריר בדיוק כמו שצריך וקמפרי אשכולית אדומה שהיה משובח ממש. קליל, מתוק במתינות ומריר במתינות. יופי של גלידה. על כל הטוב הזה שילמנו בגביע בינוני 20 ש"ח שעשו אותנו שמחים מאוד.
 
בבורגר לקחנו סלופי ג'ו - שאף הוא היה חביב מאוד. מנה נדיבה מאוד, חרפרפת בדיוק במידה הנכונה לחיך ה"אשכנזי " שלנו. בתוך הבשר פגשנו מדי פעם בהפתעה נעימה לימון כבוש, וכמות מדויקת של רוטב שהספיקה להספיג את הלחמניה הגדולה למדי אבל לא להפוך אותה לסמרטוט. בהחלט מנת "על הדרך" מוצלחת. מאחר ולקחנו איתנו - האריזה היתה טובה וגדולה מספיק. לקחנו גם טבעות בצל - פעם היו להם טבעות בצל משובחות במיוחד. במהלך הזמן כנראה שהוחלפו, היום הן רגילות לגמרי ומיותרות לחלוטין. לוותר.
סה"כ 53 ש"ח או משהו דומה. בהחלט אופציה מוצלחת לדרך.