פורום ביקורת מסעדות
נושא: שבת בצהריים המוקדמים- זכאים בתל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/08/2014 | 10:07
351
בדרך הביתה התחשק לנו משהו קליל. נזכרתי שקראתי על המסעדה הזאת והחלטנו לנסות. 12 בצהריים, המסעדה די ריקה וחמה מאד מאד :(
המקום מעוצב מקסים לטעמי. אוסף אקלקטי של כסאות וכלים מבית סבתא, מטבח חצי פתוח, המון צבע וירקות בארגזים. מלצריות היפסטריות מסתובבות, על השולחנות נייר עיתון מקומט עם שלוש עגבניות. חמוד לאללה.
התפריט כתוב ב"אייל שני"-ת. עם הגיגים כמו "זכרון ילדות מבית אבא", "סלט עלים ומכשירים" ו"שתייה חשמלית". משעשע.
היינו רוויי אוכל אז הסתפקנו בארוחת בוקר אחת לשנינו. קיבלנו פריטטה שנעשתה מקרם מתירס טרי. משהו טעים בצורה יוצאת דופן שאני כל הבוקר מנסה למצוא את המתכון שלו ברשת. לידה הוגש סלט ישראלי טרי וטעים. בצלוחיות- טחינה פשוטה וטובה, ממרח אבוקדו, סלסת עגבניות חרפרפה וטעימה, פסטו חביב, שני בורקסים עם גבינת קשיו שום שמיר- קטנים ומטריפים בטעמם, סלט פירות קטן ושני קרעי לחם בשקית נייר חומה שניכר עליהם שנאפו יום או יומיים קודם.
סה"כ היה טעים וארוחת בוקר כזו בפירוש הספיקה לנו ולמצב הרעב שלנו. בתוספת שתי כוסות שתייב (חמה/קרה) מחירה של הארוחה היה 75 ש"ח (או 129 ש"ח לארוחה זוגית).
חוץ מהחום הבלתי נסבל (האחמשית אמרה שהמזגן על שיא כוחו אבל לא מתגבר על החום שבחוץ. בהתחשב בזה שהיה רק 12 והמסעדה היתה כמעט ריקה אני לא רוצה לחשוב על מה קורה שם ב15 עם יותר אנשים) והלחם היבש, היה ממש טעים. מניחה שנחזור לנסות דברים אחרים מהתפריט על אף שיקר שם מאד!
ומהיום - דיאטה!