פורום ביקורת מסעדות
נושא: פופינה - נפלא!   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/08/2014 | 20:53
3
630
לאירוע מיוחד שלא חוגגים כל יום התכנסנו בפופינה כדי לחגוג.
 
אקדים ואומר שבדרך כלל אני נמנעת מאוד מלשבת על הבר. משהו בצפיפות ובחוסר האינטימיות שיש בבר לא מסתדר לי, אבל הפעם זה היה מוצלח מאוד.
קודם כל הבר צופה אל תוך המטבח ומספק תמונה מעניינת מאוד על התנהלות המטבח ובנוסף היה רק זוג אחד מצידנו כך שלא הרגשנו צפיפות או מחנק.
 
אוכל, קדימה אוכל!
 
בעזרת המלצר/ ברמן המעולה(!) בחרנו במנות הבאות:
לחמניות מאודות ותבשיל שפונדרה - טעים טעים טעים. הלחמניות מצוינות וכל ביס היה מלא טעם. ההערה היחידה שיש לי היא שהלחמניות מאוד קטנות ולדעתי במחיר הזה ראוי להוסיף עוד לחמניה. במבט על המטבח ראינו שזו מנה מאוד פופולרית שלא הפסיקה לצאת כל הערב. (64₪)
 
לחי עגל ופלנטה קריספית - מנה ממש טובה. הפולנטה הייתה נהדרת והלחי היה מלא טעם. קצת הצטערתי שלא הזמנתי את המנה בעצמי... (108₪)
 
לברק שלם על ירקות שורש - הדג היה עשוי היטב ובתוכו ענף טימין מכובד וחתיכות לימון. הרוטב של המנה גם הוא היה מצוין אבל הוא פחות הורגש כיוון שהדג הוגש עם ירקות שורש. את הירקות פחות אהבתי... היה חסר פה משהו שיספוג את טעמי הדג והרוטב. עשיתי טעות שהזמנתי דג שלם והייתי צריכה להתעסק עם העצמות. בפעמים הבאות אקח רק פילה (128₪)
 
רביולי ריבת דלעת וכבד אווז - אוי איזו מנה... עם קצת יותר חוצפה וקצת פחות כבוד עצמי הייתי מלקקת את הצלחת. בהמלצת המלצר לקחנו אותה כמנה אחרונה בסדר והיא אכן היוותה גרנד פינאלה. שוב כמו במנת השפונדרה, לדעתי המחיר מעט גבוה יחסית לתמורה. (86₪)
 
בסך הכל היה לנו ערב נהדר. השירות היה לעילא ועילא, המנות יצאו בתזמון מושלם (היינו כמעט שעתיים שם ולא הרגשנו). למרות כל הביקורת, הצליחו להוציא אותנו בתחושה שהיה נפלא.
נחזור שוב מתישהו כשיהיה תירוץ