פורום ביקורת מסעדות
נושא: IWO'S בירושלים - הפתעה נעימה כפולה!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/09/2014 | 09:48
2
441
במוצ"ש שעבר נפגשנו בעיר עם משפחת חברים. בשלב מסוים האשה עם אחד הילדים שלהם פרשו לטובת המופע האורקולי במגדל דוד, ואנחנו (בעלי ואני עם פספוסה בת שנה ושבע, והחבר עם שני בנים על-סף התבגרות ובת בת ארבע בערך) חיפשנו מקום לאכול.
בשיטוטינו ברחבי רחוב הילל בואך המדרחוב הגענו לאיוו, והחלטנו שנראה מתאים לכולם. התיישבתי עם הפספוסה ובעלי הלך להזמין. הוזמנו: עסקית מקסי (250 גר') עבורי, דרגת עשייה WD, עקב מגבלות הריון () עם מיונז שום ותוספת צ'דר, ולעצמו עסקית איוו (400 גר'), MW, עם הרטבים שאוהב ותוספת אמנטל. העסקית כוללת גם תוספת (שנינו לקחנו צ'יפס) ושתיה. המקסי - 65 ש"ח אחרי תוספת הגבינה, האיוו - 75 ש"ח.
החבר ואחד הבנים הזמינו גם הם המבורגרים, הבן השני נקניקיה בלחמניה, והבת נישנשה צ'יפס.
כל ההזמנה הזו יצאה כמעט סימולטנית מהגריל - שלהם שתי דקות לפנינו.
ההמבורגר הגיע בלחמניה טעימה, בדיוק במידת העשיה הרצויה, בשר טעים (לא המבורגר תעשייתי, ומורגש), הרטבים החמיאו והצ'דר פשוט נתנה טעם מעולה!! הצ'יפס הגיע שחום ופריך מבחוץ ורך ונימוח מבפנים, בדיוק כמו שצריך, וגם הוא לא הרגיש תעשייתי. אחרי בירור קצר - יש משלוחים גם לשכונה המרוחקת יותר בה אנו גרים!! בעלי ואני הסתכלנו אחד על השני בהסכמה שהנה מצאנו את משלוחי ההמבורגר שלנו (עם הבונוס הענקי באי-הכשרות של המקום). גם החבר והילדים נהנו, וגם הפספוסה שלנו שקיבלה את הלחמניה שעטפה קודם את הנקניקיה ושלא באמת היה בה צורך, ונשנשה אותה בהתלהבות (יש לי ילדה חובבת לחם!)
 
אתמול, אחרי יום מאד עמוס רגשית ומלא באסה, לא היה לי חשק וכוח להכין א. ערב, והחלטתי פה אחד שמזמינים הביתה. הצעתי לנסות משלוח של איוו, וההצעה התקבלה ברצון! הוזמנו שתי עסקיות מקסי, עם תוספות גבינה, לאחת בתוספת צ'יפס והשניה בתוספת כדורי פירה. מכיוון שיש מינימום הזמנה מהשכונה שלנו, הוספנו עוד טבעות בצל. אמרו שיגיע תוך שעה, ולאחר 40 דק' השליחה היה בדלת. ההמבורגרים היו טעימים להפליא, כדורי הפירה הסתבר הכילו גם תירס, ולכן נתרמו לפספוסה אחר כבוד ואנחנו חלקנו את הצ'יפס עם טבעות הבצל. חווית משלוח נהדרת!!
בקיצור - בשביל המבורגריה זה אחלה מקום (גם העיצוב הוא כמו דיינר אמריקאי), בטח ובטח בהיצע הירושלמי.