פורום ביקורת מסעדות
נושא: חמש בלי רפי כהן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/09/2014 | 10:41
4
706

אתמול חגגנו את חזרתם של הילדים לבית הספר ביום שישי הראשון בזוגי (איזה כיף)
לאחר ניסיון ראשון ומאוד טוב עם ארוחת הבוקר בחמש במלון מנדלי בתקופתו של רפי כהן החלטנו לנסות שוב.  שולחן הוזמן עשרה ימים מראש, ונאמר לי שרפי כהן איננו פעיל במסעדה יותר וכי יש שינויים קטנים בתפריט.  החלטנו ללכת  על זה בכל זאת.  כאן המקום לציין כי לאחר שנימסר לי שמסעדה רצה ללא רפי כהן, שאלתי בפורום אם למישהו יש ניסיון ולא קיבלתי תשובה.
בבוקר יום שישי ריצת הבוקר היתה מאומצת במיוחד כדי לאזן את הקלוריות הצפויות......
הגענו בשעה המוזמנת לאחר חיפוש חניה קצר כי החניון שבניתי עליו היה מלא.  בכל זאת נאלצנו לחכות מספר דקות שיתפנה שולחן.  בזמן השאול של בוקר יום שישי, לחכות לשולחן זה סוג של באסה....
לאחר שהתיישבנו קיבלנו את תפריט הביצים.  כאן צריך להדגיש כי כל גרסאות הביצים המיוחדות מימיו של רפי כהן, נעלמו ופינו מקומם לתפריט ביצים סטנדרטי.  הוזמנו חביתת תרד ושקשוקה (שהומלצה).   נקודה נוספת שהשתנתה לחיוב, הקפה (גדול) והמיץ (מרגיש טבעי) הם במחיר הארוחה ולא נדרש תשלום נוסף.  הביצים שהיגיעו היו טובות והשקשוקה אפילו טובה מאוד אבל שורה תחתונה, Nothing to write home about.
ולעצם העניין, הבופה נראה אותו דבר, עם הירקות הקלויים, סלטים טריים למינהם מאפים שיוצאים חמים מהתנור כולל בורקס מבצק פילו שהיה מצוין (לטעמי).  המאפים המתוקים היו על הצד הסטנדרטי וזכו להתעלמות מאיתנו.
בחלק נוסף של הבופה הוצגו גבינות צהובות, פטה, לבנה, סלט חצילים (מעולה), דגים מלוחים.  נעלמו היוגורטים האישיים עם שקיות הגרנולה ופינו מקומם למשהו יותר סטנדרטי.  אחד השוסים הגדולים שזכורים לנו מרפי בכהן היו בריושים מדהימים שהצטערנו לגלות כי הם לא שם.
לסיכום, חמש ללא רפי כהן מציגה ארוחת בוקר טובה מאוד, פחות מיוחדת מזו שהיתה עם התפריט הקודם.  זו יותר ארוחת בוקר טובה של מלון ישראלי.  מחיר הארוחה נשאר כשהיה 75 ₪ לאדם וכאמור עכשיו הקפה והמיץ כבר בפנים.  אם משווים לארוחות בוקר בפינכות שעליהן משלמים 60 או 65 שקלים, זהו דיל לא רע בכלל.