פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה לכל מי שהמליץ לי על פיש חוזרת לדווח  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/09/2014 | 13:09
3
523
קודם כל היה מעולה,מזמן לא נהנינו ככה במסעדה
 
הגענו בארבע וחצי,הכניסה למסעדה קצת מבלבלת ולא לגמרי ברור איפה היא אז הסתובבנו כמה דקות על שמצאנו.
 
בגלל השעה היו עסקיות וזאת הייתה לנו גם שעה מעולה לאכול והשאירה לנו מספיק זמן לשבת בכיף ולהגיע לסרט בכיף. כשהזמנתי מקום שאלו אותי אם עד שש יספיק לנו,ביקשתי עד שש וחצי ולא הייתה בעיה כך שישבנו בכיף ובלי לחץ.
 
בעסקית מגיעה לחם מחמצת טעים משני סוגים יחד עם צלחת חריף (רסק עגבניות עם פלפלים חריפים), ומין קרם עגבניות חביב. לראשונות היינו קצת מוגבלים כי סביצ'ה וקרפצ'יו, ירדו מהפרק . וסלט לא רצינו כי בכל זאת זה סלט וזה יש בבית. אז לקחנו פטה כבד עם ריבת תאנים שהיה מצוין בהחלט, ומהספיישלים קציצות טונה על טחינה וסלסלה חביב אבל לא יותר אני לא מתה על הסגנון הזה בכל מקרה.
 
לעיקריות המלצר פתר לי את ההתלבטות ברגע שסיפר שיש סטייק טונה אדומה, הסטייק היה מכובד ביותר בגודלו צרוב במדויק עם רוטב קליל וטעים בסגנון אסייתי לייט שכזה, הגיעה עם כמות מכובדת של פירה וירקות ירוקים מוקפצים וטעימים. נהדר נהדר נהדר מזמן לא נהנתי ככה.
ממול הוזמנו שרימפס ברוטב חריף שהיה עשיר, טעים וחריף. החריפות הייתה טובה,אני לדוגמא אוכלת קצת חריף ונהנתי משני השרימפסים שטעמתי אבל לא הייתי יכולה לסיים מנה כזאת. הבן זוג שרגיל לחריף נהנה מאוד.
השרימפס באים בלי תוספת והאמת הכי מתאים לחם לטבול ברוטב, מכיוון שהיה פירה בכמות גדולה במנה שלי חלקנו בו ולא ביקשנו עוד לחם.
 
בהתחלה תכננו לשבת לקפה וקינוח בסינמה סיטי לפני הסרט, אבל היה לנו זמן ונעים וטעים והחלטנו בכל זאת לקחת קינוח. לקחנו קינוח של קדאיף עם קרם מסקרפונה ופירות יער, פשוט אבל עשוי כמו שצריך ונדיב בטירוף בקרם שהיה לא מתוק מדי עשיר וטעים. הקפה היה של מאורו והיה עשוי מצוין.
שתינו אפרול שפריץ, שמזמן רציתי לטעום (אני בחורה של קמפרי),היה טעים ומרענן-18 ש"ח בלבד בעסקית.,
וחצי בקבוק של גמלא שרדונה שלאור הנסיבות הבחור שתה את רובו-58 ש"ח. בכלל מחירי היינות גם בכוסות מאפשרים ללוות את הארוחה ביין בכיף.
בחשבון גם גילינו שהקינוח עלה 25 ש"ח בעסקית.
סה"כ 311 ש"ח מוצדקים ביותר לארוחה מלאה כולל אלכוהול, שווה. נחזור בשמחה גם מחוץ לעסקית לחצאי מנות מהתפריט הרגיל.