פורום ביקורת מסעדות
נושא: שיפודי התקווה קניון ארנה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/09/2014 | 07:58
6
694
לדיווח המלא בבלוג פה גדול- שיפודי התקווה
 
רציתי להזהיר את הקוראים מסניף שיפודי התקווה בקניון ארנה.
 
רשת שיפודי התקוה נוסדה לפני שלושים ושמונה שנה בשכונת התקוה בתל אביב. 
באתר הרשת נכתב כי "באווירה ישראלית, חמה ומחבקת מזמינה אתכם רשת שיפודי התקוה להיכנס לאחד מסניפיה, וליהנות מארוחת בשרים משובחת בליווי מגוון סלטים איכותיים ולאפות חמות הישר מהטאבון. מבחר בשרים, שלל סלטים מפנקים וכמובן לאפות חמות הישר מהטאבון, מרכיבים ארוחת בשרים ים תיכונית מושלמת ויוצרים עבור הסועדים ברשת שיפודי התקוה חוויה בלתי נשכחת המשאירה טעם של עוד". 
 
חוויה בלתי נשכחת? בהחלט. חוויה גרועה מאוד שלא תישכח הרבה זמן- אוכל ירוד, שירות רע ומחיר מופרך. בזבוז של כסף.
 
מכיוון שאין תפריט באתר, צרפתי אותו. הוא כולל ארוחה של הכל כלול (סלטים ותוספות חופשי) שמתחילה ב-69  לשיפוד אחד בלבד ונעה עד 149 שקל לארוחה שכוללת סטייקים. מחיר גבוה מאוד. כמו כן, "הדיל" אינו כולל שתיה. אגב, גם מי שלא מזמין בשר, מחויב על הסלטים והתוספות ב-49 שקלים.
 
נתחיל עם השירות: הוא היה היה מביך כבר מההתחלה, וההתחלה אותתה על האמור לבוא. המלצרית סידרה את אחד הסכו"מים כשהסכין מכוונת כלפי הסועד. לעתים קורות טעויות וזה מובן, אך טעות כזאת מקוממת ממש.
 
  • בפתיחה הוגשו לאפות חמות.  הארוחה נפתחה במספר סלטים צנוע יחסית שהוגש לשולחן: היה שם כרוב, מלפפונים בשמיר, סלק, סלסת עגבניות, גזר, כרוב במיונז וחצילים בטחינה. הכישלון היה טוטאלי. כל הסלטים היו סתמיים, חסרי תיבול והרגישו תעשייתיים. שום דבר אי אפשר לציין לטובה.
 
  • חומוס אנמי וסתמי, פחות טוב מהחומוס בקופסה של צבר או אחלה.
 
  • ההמשך היה דומה: סלט ירקות שהורכב ממלפפונים ועגבניות בלבד, עם פלח לימון. סלט סתמי ועייף, עם עגבניות חסרות טעם ובלי תיבול מינימלי (בצל, פטרוזיליה). עוד משהו שמעיד שיותר מכל שרצו לצאת ידי חובה.
 
  • כמו כן קיבלנו אורז עם עדשים וצימוקים אך יבשושי. מה שמעצבן שהגישו צלוחית כל כך קטנה (שמתאימה לאדם אחד) ל-5 אנשים. מרגיז ומעצבן. כששאלתי למה כל כך מעט אורז, המלצרית ענתה "אם יגמר תבקש עוד". זה בערך נגמר תוך 10 שניות (לא כי אנחנו אכלנים כפייתיים אלא כי היה כל כך מעט) לא יכלו להביא מראש יותר? לגבי עיתוי הגשת האורז- ראו התייחסות מיד בתיאור של הצ'יפס
 
  • הוגש גם צ'יפס סביר אם כי מעט שמנוני מדי (כאן בניגוד לאורז הצלחת היתה גדולה ומתאימה לשולחן שלם). יחד עם זאת, שתי התוספות, האורז והצ'יפס- הוגשו לנו הרבה אחרי השיפודים. קודם קיבלנו את השיפודים. לאחר מספר דקות המלצרית היתה בדרכה עם התוספות, אך המגש נפל בטעות ונשבר. המתנו עוד כ-10 דקות, ולאחר מכן הגיעו התוספות לשולחן. בשלב זה כבר סיימנו כמעט את הארוחה. המלצרית באה, הניחה והלכה. אז נכון, אכלנו מהאורז והצ'יפס, אבל ממתי מגישים תוספות בסוף? מעולם לא זכור לי שנתקלתי בסדר הגשה שכזה, שמגישים קודם את הבשר ורק בסוף את התוספות. קשה להאמין שבמקום שמכבד את עצמו ואת הסועדים זה היה קורה.
 
  • כמו כן  קיבלנו בתוספות, במקום תפוחי אדמה שלא היה, כרובית מצופה בפירורי לחם אשר היתה שמנונית מדי,
לגבי השיפודים, הם היו סבירים אבל בטח שלא מצדיקים את מחירם הגבוה:
 
הזמנו 4 שיפודים (לא צולם): 
שיפוד כבד (69 שקל יחד עם התוספות):  שיפוד הכבד היה רך וטעים.
חזה אווז (79 שקל יחד עם התוספות): היה קשה מדי ללעיסה ושומני מדי.
2 שיפודי פרגית (69 שקל יחד עם התוספות): פרגית רגילה לחלוטין על האש.
 
שורה תחתונה: 
ארוחה רעה לכל אורך הדרך. אני בדרך כלל מחפש איזון ונקודות אור גם בחושך, ויש לציין שאמנם השיפודים היו סבירים, אבל זה מעט מדי כשכל המסביב היה כל כך רע וסתמי. מחיר מהגבוהים שנתקלתי בארץ בשיפודיות. שירות גרוע. ראו הוזהרתם