פורום ביקורת מסעדות
נושא: מלון פסטורל בכפר בלום - כנראה שלא נחזור (אבל פוקצ׳ה   לצפיה בהודעה המקורית)
תאריך: 20/09/2014 | 18:49
10
642
נתחיל עם הנקודות הטובות:
החדר (בביתן חדרי 300) גדול, נעים ומרווח. היו פה ושם בעיות נקיון נקודתיות, אבל סה״כ אחלה חדר בסביבה שקטה ונעימה, עם מרפסת למדשאה הפונה למטע הזיתים. 
אציין במיוחד לטובה את העובדה כי בחדר יש גם מכונת קפה וחלב טרי במקרר, ששימשו אותנו מצויין, במיוחד אחרי כניסת השבת, אז לא ניתן היה להשיג קפה טרי במלון (לצערי הרב הביקורת מ2010 התבררה כלא רלוונטית ).
צוות המלון ידידותי ושש לעזור, אם כי היו לנו קצת תקלות מקצועיות איתם (לא איפסו את הכספת לפני כניסתנו לחדר, ולאחר מכן לא הצליחו לתאם איתנו מישהו שיבוא לעשות זאת). 
הספא נפלא, נהניתי מאוד גם מהמתקנים וגם מהטיפול שהזמנו. האווירה שם מרגיעה ונהדרת. 
 
אז מה לא היה טוב? בגדול, האוכל לא משהו. וגם השירות בחדר האוכל קצת מעופף ולעיתים לא הכי מקצועי.
בארוחות הצהרים והערב היה סביר, שומדבר מעבר לזה אבל גם לא היו נפילות חדות. ארוחת הבוקר, לעומת זאת, היתה החלשה מכולן. להלן כמה דוגמאות נבחרות מארוחת הבוקר ביום שישי: מיץ תפוזים תרכיזי ודלוח, ביצים בעלות טעם לוואי, והשיא מבחינתי היתה בריסטה שלא יודעת מה זה מקיאטו כפול ולא מצליחה להקציף חלב. 
 
נושא הכשרות וכניסת השבת:
זה מבחינתי סעיף נפרד, ש אמנם היה צפוי מראש, אבל עדיין לדעתי שווה ציון.
אז כפי שנרמז כבר בתחילת ההודעה, המלון לא מציע שום בשורה חדשה בנושא הכשרות בשבת, ועם כניסתה השירותים שהוא נותן (במיוחד שירותי האוכל והשתיה, וכמו במסעדת המלון כך גם בלובי) הם מבחינתי מתחת לכל ביקורת. אם כי יאמר לזכותם שהם לפחות דואגים לקפה בחדרים.
נכון שזה לא חדש ולמעשה זה המצב בכל מקום, אבל בעיניי זה מקומם ומהווה את הסיבה העיקרית לכך שאני לא מבלה את החופשות שלי במלונות בארץ. גם לפסטורל, לולא זה היה נופש מטעם החברה, כנראה שלא הייתי מגיעה לבד, ונראה שבצדק.
הביקור הנוכחי אישש שוב את דעתי על כך שאין טעם לשהות במלונות כשרים, בפרט בסופ״ש, וגם אם אין ברירה אז כדאי לבחור לכל היותר בלינה בלבד ולוותר על האוכל - פשוט חבל על הכסף. 
 
צהריים היום כבר אכלנו בפוקצ׳ה - שם היה טוב ואיכותי.